Toužíš Po Fungující Sexy Seznamce?

Mala som dakedy pocit,ze si prestudoval vsetky knihy o sexe a snazi sa robit vsetko podla predpisaneho receptu.
Jeho malinko nemotorne pohyby pri tanci boli uzasne sexi a vsetko na nom posobilo na mna ako magnet. Mali sme oslavu kde prisiel aj on zo svojimi priatelmi. Nas sexualny zivot nebol zly ale nezazila som s nim milovanie pri ktorom stracam hlavu. vzapati som vnimala iba jeho horuci dych a rozpaleny kazyk na najcitlivejsom bode. Uz som nemyslela na nic, jeho pohyby boli coraz vasnivejsie a nastojcivejsie akoby sa bal ze budeme musiet prestat. Vbludil sa hlavou do mojho lona a na chvilu som pocitila chlad. Strkal mi dnu prsty a olizoval si ich, niekedy som si dokonca musela lahnut a jeho nechutny jazyk lizal moju nevinnost prec. Pred manzelom som mala niekolko partnerov, no nejak som nevedela prist na chut sexu. .

Pomalu se hladím po celém těle, kroutím si bradavky a druhou rukou se blížím k mému klínu. Ani si nedovedeš představit, jak moc po Tobě toužím! Objímáš mě a líbáš.Já Tě přitom pomalu svlékám a nemohu se dočkat, až opět ucítím toho Tvého “chlapáka” ve své pusince.
Už to budou 3 týdny, co jsme se viděli naposledy a co jsme se milovali.
Zasouváš mi ho pořád dál a dál, až se Ti úplně odevzdám. Ještě štěstí, že chodím do práce, jinak bych totiž nedělala nic jiného, než ukájela tu svou nenasytnou touhu.Trochu to zabolelo, ale tak to mám ráda .Jezdíš ve mě sem a tam a u toho mi přejíždíš prstem po té druhé dírce.
A vtom zazvoní telefon a já se probírám z krásného snu. Vzrušuje mě ještě víc, když se chováš trochu násilnicky. Jsem tak mokrá a nadržená….A Ty pořád přirážíš a šukáš mě…MILUJU TO!

sex fotoseznamka

Návštěva anální královny

To už jsi měl pocit, že ti prasknou kalhoty a začal sis přes ně přejíždět po pulsujícím penisu. Otočila se k tobě zády, vyšpulila na tebe zadeček, jak nejlépe uměla a tys těsně pod korzetem mezi jejími půlkami cosi zahlédl. „Pořádně mě šukej, tvrdě, chci tě v zadku cítit úplně celýho!Po chvilce se udělala.   Moc dobře jí znáš a víš, jak to má ráda. V zápětí si na to místo sáhla a pomalu to „cosi“ vytáhla.
Nadechneš se, chceš něco říct, ale ona ti stačí dát před rty svůj ukazováček a naznačí ti, že máš mlčet. Právě ses vrátil z fotbalu a díky tropickým teplotám se cítíš opravdu hodně unavenej.

Leave a Reply

