Chceš Diskrétní Erotickou Seznamku?

Postupnějehoztopoření opadlo a tak jsem jej líbal po břiše po prsou a pakjsmese líbali navzájem. Pak jsem se zase začalvěnovat jeho ocasu pusou. V okamžiku, kdy to vyvrcholilo, tak jsem naprostoznehybněl a moje sperma vystřikovalo na mé břicho a teklo po jeho ruce.Za chvilku jsem zaslechl jeho slova, že užbude. Chvilku jsem se zvedl, líbali jsme se avzájemně si pohrávali s mužstvím toho druhého. On mezitím dál honil moje brko a já cítil,jak seblíží vrchol. Jednou rukou jsemjej hladil po hrudníku a druhou si pohrával s jeho varlaty. Měl na sobědžíny s knoflíčkovým zapínáním a já mu rozepínal jeden knoflíček zadruhým a cítil, jak mu jeho úd pod těmi knoflíčky tepe.

Tento príbeh je čisto fiktívny a teda ak ste sa na ňom nejak zúčastnili, tak je to iba zhoda okolností. Celú noc som ju utešoval a presviedčal o tom, že mi to nevadí, že nabudúce sa to hádam podarí.Navrhol som ho ja a myslel som to zo srandy. Až kým sa neozvala ona.

Po niekoľko dnovom premýšlani o spôsobe, ako a kde niečo také zrealizujem, som sa s ňou dohodol na mieste v mojom meste, kde nikto nechodí, povedal som, že ma prísť bez nohavičiek s dobre namasteným análom a aj som jej povedal, na ktorú stranu má byť otočená a že sa nemá za žiadnych okolností obzerať. Ona sa toho chytila a tak ma to zaujalo, lebo bola ochotná prísť kvôli mne do nášho mesta, aby sme vyskúšali v reále všetko, čo sme vymysleli písmenami.

Tieto slová ma naskutku dostali a podľahol som tejto dominancii a tomu, ako ma hneď len tak spakruky ponížila. Do hlbokej noci som skúšal ohúriť babenky svojou predstieranou inteligenciou a keď sa zadarylo a prehodili sme slová plné sexuálneho vzrušenia, bral som to tak, že som zabodoval.

seznamka na jednu noc

jogurtová

Na pálení nebo bolest jsem zapomněla ( ikdyž jsem věděla, že je to jen ukryto po jogurtem). Když jsem se k němu otočila zpět, spatřila jsem doslova prosebnýobličej. Proč – ptátese?
Jsem v jiném světě a cítím, že i můjorgasmus seblíží. Chtělajsem vědět jestli i mou nažhavenou dírku dokáže jogurt ochladit. Dostal kolik si zasloužil,sténal rozkoší a škemral ať nepřestávám. Jeho minutky já znám a tak jsem si šla dát zmrzlinua procházku po ledové dlažbě v chodbě. Vzdychala jsem a toužila, aby to nikdy neskončilo.

Leave a Reply

