Toužíš Po Dobré Erotické Seznamce?

“ prejavila svoju nedočkavosť.Neváham ani chvíľku a jemne ju odsajem. Zrýchľuje sa jej dych, ale poslušne čaká, čo bude ďalej nasledovať. Napijeme sa a ja znovu odkladám poháre.Je nádherne vlhká, doslova tečie ako vodopád.
„To sa ozaj nemôžem ani pozerať?Nedočkavo začína hýbať panvou a priam vibračne dorážať. Nakláňam sa k mušličke a zabáram do nej jazyk ako sa mi len dá. Kľačím pri brušku a snažím sa jej nedotknúť na dvoch miestach súčasne. Presúvam sa k poslednej stuhe.

Prst vystřídala jeho špička mužství a jemně opravdu jemně se tlačil dovnitř.Nešlo to ,plivl mi na dírku a znovu se zasouval.Přitom mě začal hladit prsty můj poštěvák a tím sem se uvolnila natolik ,že se pomalu posouval dál do mé prdelky.Vždy ,když se dostal o kousek dále chvilku počkal,abych si na něho mohla přivyknout a zase pokračoval.Byl ve mne skoro celý a já necítila žádnou bolest,jen velké naplnění.Pomalu se začal pohybovat tam a zpět ,byl velmi opatrný a ohleduplný a tak jsem se uvolnila ještě víc.To,co jsem začala pociťovat jsem ještě nikdy necítila,strašně se mi to začalo líbit,jak mě vyplňuje a začala sama trochu přirážet.Na to čekal a začal také.Chytl mě za boky a šukal mi zadeček tak krásně, až sem nemohla uvěřit,jak se mi to líbí.Cítila jsem,jak to na mě přichází,jeho prsty zrychlovaly a i jeho klacek přirážel rychleji.To už jsme vzdychali oba dva.Chytil mě za vlasy,zaklonil mi hlavu a řekl mi do obličeje”koukám,jak se ti líbí nechat si šukat prdelku co,kurvičko moje?”On chce anál?Kývla jsem.Olízl mi smyslně ucho, až mi šel mráz po zádech a pak mě rozvázal. Klekl si a ze zadu mi opět přitiskl vibrátor a začal mě dráždit na střídačku s orálem k nepříčetnosti.Nejvíc mě dostával ten jeho jazyk,byl vášnivý a hladový a slízával mi veškerou mojí štávičku touhy,co ze mne šla.Narovnal se a já cítila,jak mi prstem začal zkoumat mou prdelku.Cukla jsem a řekla”prosím to ne!”Nic.Začal se mi stahovat žaludek ,ale dole v mojí kundičce začalo být mokro.Co kdyby teď někdo cizí přišel a viděl mě tu takhle oblečenou.Byla to vzrušující představa. Pak jsem měla v dopise popsáno,kde se sejdeme a co budu mít na sobě.Trval na tom,že musím přijít oblečená jako správná kurvička,aby byl potěšen.Ten klíč jsem měla vzít sebou. Naklonil se ke mně a přísně řekl”věř mi,ano!”řekni to nebo Tě tu nechám stát a ihned odejdu!”Vzala jsem za kliku a zkusila to.Bylo zamčeno.Že by?
Takhle jsem tam stála asi deset minut a on stále nepřicházel.Koukala jsem na veliké dveře před sebou a hlavou se mi honilo na co mám vlastně ten klíč?

hledam sex

Leave a Reply

