Hledáš Dobrou Sex Seznamku?

„Prepáč, ale mi už pôjdeme spať.“ Táto nekompromisná v eta ktorá prekazila ich divadielko ma doslova šokovala. „Teší ma,“ odpovedal som, no moje oči už nekontrolovatelne čumeli na Zuzkine prsia. Onedlho sme už pili tretí pohárik fernetu…
„Prepáč nám za ten včerajšok. Včera sme boli zvedavé či budeš taký chrapúň, že využiješ našu opilosť, alebo nie. „No konečne sme ťa našli.
Čo vám poviem. „Ahoj Maťo.“ „Čaute,“ odvrkol som medzi zubami ked došli kumne a dal som im jasne najavo že som zlostný. Tie ženské bozky.

Prisadnem si k tebea pokračujem v hladkaní a masáži pliec a šije. Rozopnem jeden gombík na blúzke, potom druhýa spod blúzky sa na mňa usmievajú tvoje nádherné prsia, zahalenév priesvitnej bielej čipkovanej podprsenke. Stiahnem zo seba košeľua ty si oprieš svoju hlavičku na moje plecia, aby si len takoddychovala a vychutnávala prítomnú chvíľku.
Jazykomblúdim po krajine tvojej rozkošnice a ona sastále viac otvára a ponúkami viac sladkosti a slasti. Len dvorce bradaviek sútrošku tmavšie a zvýrazňujú tak krásu tých dvoch kopčekov chvejúcich sapri každom nádychu. Popár dňoch a týždňoch strávených spoločným písaním mravoučného dielka,prišiel čas na komplexnú úpravu poviedky, jej záverečné redigovaniea pripomienkovanie. Tam sa zastavíš, objímeš ma svojiminežnými rúčkami, pobozkáš a ja ťa zovriem v náručí.
Jasom sa tiež prestal hýbať a to čo mi dávaš,sa ti snažím vrátiť a aj janapínam a povoľujem svaly. Tvoje rúčky sa zaserozbehli a cítim, ako mi rozopínaš nohavice, ktoré sa skĺznu na zem,ako nepotrebný kus ošatenia.

seznamka

Leave a Reply

