Sex Seznamka.

Jako omámenýsledoval, jak se naposledy otočila, aby mu zamávala. „Příští nedělijedu zase, pojedete taky? Vagón je poloprázdný a ona si musí sednoutzrovna k němu. Když sedostal dolů, zasunul ruku pod látku její sukně. Její svatyňka byla překvapivě vlhká.

Toovšem Pavlovi nevadilo. Vlak se dal do pohybu.Viditelně se mu ulevilo. Pohled na velkou mokrou skvrnu na vedlejším sedadle hoale utvrzoval v tom, že se mu to nezdálo.

Při příjezdu na letiště jsem našla svůj let a šla na odbavení, zavazadlo prošlo v pořádku, ale když jsem vešla do detekčního rámu tak alarm spustil poplach, vrátila jsem se a opět. Cítila jsem, že se blíží orgasmus, prohnula jsem se jak luk a přirazila na její ruku. To už se celník přestával usmívat a divně se na mně díval. Jen co mně uviděli jak tam ležím, kundičku vystrčenou do prostoru hned svoji kolegyni vystřídali. Poté se na mně usmáli, podali mi šaty a můj pas s tím, že kontrola proběhla bez problémů a že můžu pokračovat v cestě. Pomalu pohybovala prsty v mojí kundičce, palcem dráždila poštěváček a já dávala nohy čím dál víc od sebe a vycházela jsem prstům vstříc. Druhý den ráno jsem se ustrojila do svých oblíbených letních šatiček a vyrazila jsem na letiště. Ještě si pamatuji, že řidič říkal, že nás čeká tak hodinka cesty a že mi zapne klimatizaci. Nevěnovala jsem tomu pozornost a sundala si podprsenku a stáhla kalhotky. Stáhla jsem si šaty a stála před ní jen v podprsence a kalhotkách.

ona hlada jeho

Leave a Reply

