Brněnská Erotická Seznamka

Trinh začal pracovat na Daisy kočička zhruba ve stejné době, Jeff začal pomalu přemístit se znovu, tentokrát se pohybuje jeho vztyčený penis stále blíž k mému obličeji.

Vzal jsem Jeff penis do pusy. Byl jsem daleko od odborníkům, pokud jde o to, co s tím dělat; vše, co jsem se snažil udělat v té chvíli bylo vyhnout říhání nebo kousání se na ni. Jeff dělal to pro mě snadné, i když; začal pomalu pohybovat jeho penis dovnitř a ven z mých úst – v podstatě, kurva můj obličej. Natáhla jsem se pro jeho půlky a začal ho vedl dovnitř Jeho axiální pohyby byly pomalé a jemné na první pohled, ale pak se začal zvednout tempo jen málo. Vytáhl na chvíli a přestěhoval se jeho koule do mých rtů, zve, abych se pokusila sání na ně na chvíli. Strávil jsem trochu při sání na každý míč, chytil jeho penis a hladila ji chvíli inklinovat k jeho ořechy. On pak dal jeho penis zpátky do pusy, ale když jsem mohl, tak bych přesunout ruku, kde bych mohl pohár, pohlazení a hníst jeho koule. Pokračovali jsme takhle ještě několik minut, a pak se jeho axiální pohyby se staly o něco rychlejší stále, až se konečně zastavil, křečovitě, prohnul hlavu a nechal se měkkou zasténání, když přišel do pusy.

Jeff sundal strávený penis z mých úst, a teď se ocitl v pozici, nikdy bych si představit sám sebe v milion let – ležel na posteli s jiným chlapem v Vyvrcholení do úst a ne tak docela jistý, co mám dělat s tím . Ale pak, vzal mě za příklad z toho, co Jeff udělal dříve, válcované jsem přes půl otáčky a natáhl ruku, aby Daisy hned vedle mě, kličkování Jeff cum na rtech. Jeff přišel kolem na druhou stranu postele, olizoval obě mé rty a Daisy; tři z nás byli sdílet své sperma.

Jak Daisy a Trinh stále děje na sebe, to bylo docela jasné, že by zákon II, pro kterou Jeff a já bych potřebovat dobít; do té doby, jsme pomohli s tím, co Daisy a Trinh dělali navzájem. Jeff zvedl Trinh v dolní polovina nahoru a pomohl Trinh přemístit sebe tak, že je nyní na vrcholu Daisy v poloze šedesát devět. Umístěn jsem, aby můj obličej byl mezi Daisy stehna. Trinh a já se střídali lízání Daisy je kočička, činnost přerušena jen dost dlouho na to, abych se podívat do Trinh očí a políbil ji každý tak často. Jeff, mezitím, líbal a olizoval Trinh zadek jako jeho přítelkyně byla práce na Trinh v chytnout a stehna. To šel na chvíli, až Jeff a já jsme byli každý schopen získat zpět svou sílu a naše erekce. Dostal jsem na kolenou před Trinh tváře, a začala hladit péro, když pokračovala v práci na Daisy kundu.

Ale to netrvalo dlouho. Jeff obešel a vzal Trinh za ruku a vedl ji na druhou polovinu postele. On se postavil na ní, začal ji líbat, a pak do ní vstoupil. On byl nyní pohybuje jeho penis dovnitř a ven z Trinh kočička v podstatě stejným způsobem, že se pohyboval dovnitř a ven z mých úst minut předtím. Upravil tempo jeho výpady až dorazil tempem, které je oba spokojení. Trinh držel pevně k Jeffovi zad a ramen. Já mezitím vstoupila Daisy a začal ji šukat jako můj přítel byl kurva moje holka. Políbil jsem ji na rtech, krku, ramen a ňader, jak jsem ji v prdeli.

Jeff a já pokračoval do prdele navzájem partneři misionář stylu bok po boku na chvíli déle. Pak Jeff zašeptal něco Trinh ucha a vstal mimo ni, což Trinh vstát a znovu zavést její kundička se Daisy tváři. Trinh umístěn sama o Daisy, takže Trinh zadek byl proti mně. Oba Daisy a já jsem šel za Trinh zadek v tu chvíli; Daisy popadl Trinh zadek tváře silou oběma rukama, vytáhl Trinh pochvy na její jazyk, když jsem byl lízání, líbání a kousání Trinh zadek, jak jsem pokračoval do prdele Daisy.

Ztratil jsem stopu, kde byl Jeff; vše, co jsem se staral o to, že jsem byl v nebi , bušení pryč na Daisy, zatímco lízání dolů crack Trinh zadku, dokud můj jazyk natáhla kretén – což v ironickém osudu byl přesný okamžik, že Cítil jsem, Jeff prst začne sondovat a namažte si mi debile.

Co to sakra , pomyslel jsem si v té chvíli; , co se bude dít se bude dít. jsem pořád buší Daisy, dokud Jeff postavil na zadku a položil jednu ruku na zadek, na kterém místě jsem zpomalila, když zasunul penis do mé zadek. Co jsem se cítil jako Jeff začal pronikat zadek byl intenzivní, a dokonce i teď nemůžu začít popisovat to. On začal šukat zadek a pokračoval jsem tempo, ve kterém jsem byl kurva jeho přítelkyně. Moje podsvětí byly hodil sem a tam mezi ním a jí. Bylo to dost intenzivní; je to pocit, jako by Jeff se snažil šukat Daisy skrze mne. Pak Trinh otočil tak, že mě a Jeff čelí přitom sedí na Daisy tváři. Sáhla po mé tváři, zvedl ji do své a políbil mě, pak mě držel za hlavu k hrudi v téměř mateřské způsobem. Občas jsem využil této blízkosti, zvedl hlavu vzhůru, aby se sát na její ňadra. Nemohl jsem uvěřit, že jsem byl ve středu toho všeho: Byl jsem v Daisy, Jeff byl ve mně, a Trinh byl přímo přede mnou držel mou hlavu k hrudi poskytuje extra míru komfortu a radosti

Po několika minutách to moje genitálie dosáhl svého limitu; I klenuté svou hlavu a zatnul zuby, moje tělo se napjalo se, a přišel jsem dovnitř Daisy. Byl jsem dýchal a byl připraven ke kolapsu na ni po ejakulaci, ale Jeff nebyl dokončen se mnou ještě. Zvedl mě pryč Daisy, zatímco zbývající v mém zadku. Táhl mě do klína, když klečel na posteli dostatečně dlouho, aby Daisy a Trinh přejít na druhou stranu, pak se přemístit mě na všech čtyřech, popadl mé boky a pokračoval kurva prdel s důrazných výpady. Slyšel jsem klepání rozkroku proti zadku. V jednu chvíli se sehnul a začal olizovat a kousat ramena, ale pak se zvedl trup zpět a pokračoval kurva prdel v předchozím tempem – dělat tak dokud ne on dosáhl svého limitu, prohnul se v zádech, vypustil zasténání a přišel do zadku, čerpání jeho penis do zadku pár vícekrát, jak přišel. Pak se zhroutil na mě, a já se zhroutila zpátky na postel.

Mezitím, viděl jsem, že Trinh a Daisy se pokračovalo na šedesát devět pozici, tentokrát s Daisy na vrcholu. Daisy pak začal pracovat prst zuřivě dovnitř a ven z Trinh, a po soustředěném úsilí o Daisy části, Trinh se tiše kňučet rozkoší, což naznačuje, že byl právě přivedl k orgasmu Daisy. Po Daisy hltali Trinh v džusy, ona přemístit sebe tak, že seděl čelem dopředu, Trinh nadále ji jíst. Daisy prsty se jako Trinh dál lízat pryč, a brzy společné úsilí přineslo Daisy k orgasmu.

Byli jsme všichni strávili. Jeff navrhl, že Trinh a já strávit noc, a vzhledem k tomu, jak jsme byli vyčerpaní, že se zdálo jako docela rozumný nápad pro nás oba. Všichni čtyři jsme spali nazí v posteli tu noc, Trinh v náručí a Daisy ve Jeff. To bylo určitě plno, ale zároveň úžasně útulné.

Druhý den ráno jsme se všichni začali vstávat, vstát z postele odpovědět přírody další výzvu, vrátit se do postele a ležet vzhůru čekání na nějakou představu o tom, jak a kdy náš neděli začne.

Když bylo jasné, že jsme byli všichni vzhůru – i když omámený – nám Jeff nabídl využití jejich sprchou / vanou, než jsme šli domů
.

Ale Daisy vzala tento návrh ještě o krok dál: “Hele, proč si všichni sprcha spolu ,” řekla příliš vesele pro tuto dobu ráno
.

Nebyl jsem si jistý, v té chvíli, zda to měl být pokračováním předchozího večera eskapády, nebo jen neobvyklým cvičení v sociální hygieně, ale podíval jsem se na Trinh a pomyslel si, Proč ne; kteří byli jsme se ptát své návrhy po tom, co – a jak -? ona a její partner nás vedl přes předchozí noc a předchozího víkendu

Trinh byl pravděpodobně myslel podél podobných linek, když se podíval zpátky na mě, a tak jsme oba šťastně souhlasila se připojit k našim hostitelům v jejich sprchovým koutem.

Všichni jsme vstali a pochodoval nahý do své koupelny. Po Jeff nastavit teplotu vody, všichni jsme se zapojoval a střídali mačkání mytí těla do našich rukou. Trinh a jsem původně začal pěnivé sami, ale Daisy pak vzal to na sebe, aby mi pomáhat, a Jeff začal dělat totéž s Trinh, a každý z nich vzal do rukou a pozval nás současně oplatit. Napěnění pak stal se zvýšeně smyslné, jako Daisy začala třít své tělo s její a Jeff metodicky pohladil přední Trinh těla, jak se přitiskl na zádech – velmi jasně ukazuje, že tomu tak skutečně bylo určeno jako pokračování předešlého večera činnosti na rozdíl od pouhé sociální hygieny.

Jako Jeff otočil Trinh kolem a podpořil ji proti dlažba, Trinh podíval se na mě s tím, co se zdá být trochu obavy, co jsem mohl myslet, že tento přístup – něco, co potvrdilo, když jsme se bavili o tom později. Myslím, že předchozí noc byla jedna věc, žije v současné době, a všechno, ale jaké byly hranice? Ve snaze ji uklidnit, že to bylo všechno v pořádku, jsem se usmála a jemně se dotkl její tváře a políbil ji. Pak se zdálo, relaxovat, nyní budou moci plně vychutnat to, co se chystá získat od Jeffa.

A Jeff skutečně jí to. Promnul si kluzké tělo proti ní na chvíli, zuřící erekci a všechny, a pak se sklonil kolena jen natolik, že jeho penis mohl vstoupit do její kundičky. Jeff měl Trinh připnul proti dlaždice, nadále třít jeho tělo proti ní, jak se pomalu, ale důrazně a opakovaně vrazil erekci do ní, každý tah pobízet Trinh, aby naše klidné vrzání potěšení.

Vzhledem k tomu, se děje, Daisy jemně mi stiskl tak, aby záda byla nyní proti dlažba, natáhl se pro ruční sprchovým koutem a opláchnout mi teď ztopořený penis, a po zavěšení sprchový kout zpět, ona pak poklekl přede mnou, vzal můj penis do úst a začal mě fellate. Zpočátku se věnovala většinu své pozornosti na hlavu můj penis, olizuje ho se svým jazykem, když chráněné ji svými rty; s palcem a prvních dvou prstech pravé ruky popadla a pak hladil základ mého penisu, a levou ruku si vzala to, co tělo mytí zůstalo na mém těle a zpěněný mé koule s ním. Asi po minutě to, že trvalo více z mé péro do úst, cucat ji a pracuje její jazyk nahoru a dolů mým hřídele. Ona většinou držel ruce přitisknuté mých stehen, jak to udělala, ale občas, že by sklouznout ruce blíž k mé koule, masírovat stehna a koule, jak to udělala.

Daisy a já jsme byli blíže k sprchovou hlavici, než Trinh a Jeff byli, tak jsme dostali více vody. Daisy se podařilo, aby se zabránilo rozptýlení jako voda občas kaskádovitě dolů po její tváři. Pokud jde o mě, pocit z vodních kapiček, které pobodal na mé kůži přímo i nepřímo přidal k velkému potěšení jsem se setkali. Je úžasné, jak kdysi potěšení center mozku jsou stimulovány, každý další pocit, stimuluje jim, že mnohem více. Daisy našel rytmus, jak se pohnula rty a jazykem po mém hřídel.

Jak můj mozek byl blíží se na své cestě k nirváně, stále jsem byl dost mých okolí na první pohled více než v Trinh vědomi, jak Jeff ji připnout na zeď s každým tahem. Viděl jsem z jejího výrazu tváře, že její mozek byl dobře na jeho vlastní cestě k nirváně.

Vrátil jsem se soustředit na to, co Daisy dělal. Zjistila jsem, že dýchá o něco těžší, a pak po chvíli jsem začal setrvačnou boky jen málo. Daisy, cítil jsem se a blíží k vyvrcholení, zrychlil tempo, zdánlivě undistracted tím, co jsem dělal. Nakonec jsem došel na konec; Zavřel jsem oči a spatřil světlo, které tělo zmítalo, a já jsem přišel v Daisy úst. Vzala každý prudký, ale nebyl okamžitě spolknout nic z toho. Místo toho, ona vstala a sáhla po mé rty, loučení je s jejím jazykem a sdílet své vlastní sperma se mnou v tomto procesu. Některé z nich stékala po mé tváři, protože některé z nich bylo driblování dolů její, ale podařilo se mi zachytit dost to v mých ústech polknout některé z nich.

Po Daisy skončil se mnou, oba jsme se obrátil svou pozornost plně na Jeffa a Trinh. Jeff byl střídavě silně připnout Trinh proti zdi a zpomalení, aby ji políbil, zatímco on se podrbal na kluzké tělo proti ní. Ale teď se blíží vyvrcholení, a jeho výpady stal se více účelné, jeho hekání a její ječení stává trochu hlasitější. Nakonec orat jeho hřídel do ní ještě jednou, jak jeho tělo se napjalo nahoru. Jak se dostal dovnitř Trinh, hlavu prohnula jako zavřel pevně oči. Jeho dech se začal zpomalovat zpátky dolů, a jeho penis nakonec vypadl z Trinh kundičky.

Jeff ustoupil a stranou trochu, na kterém místě Daisy položila ruku na zadní straně krku, kde se setkává na rameno a vedl mě tak, že ona a já jsme byli oba stojí před Trinh; ona pak začala znovu poklekl a jemně táhl mě dolů, takže jsem klečel před Trinh taky. Daisy pak ujal vedení v lízání Jeff cum z Trinh pochvy, a když se pohnula hlavou od Trinh kočička, ona jemně tlačil mou hlavu k němu a vyzval mě, abych dělat, co se jí stalo. Daisy a já se střídali hodoval na Jeffovi Creampie, pak jsme se zaměřili na to, co to trvalo, aby Trinh přijít. Střídali jsme se mezi prsty ji a lízání a sání její klitoris. Trinh dýchal těžší a kvílením více než kdy Jeff byl kurva ji až nakonec, po pár minutách to, že napjatá, zaťala zuby a zavřela oči, jako šťávy vystříkla z její kundičky. Všichni tři jsme se střídali líbání ji jako její dech se vrátil k téměř normální.

Opláchnout jsme vypnout, vypnout vodu, toweled off a obrátil se k odchodu na záchod, když Daisy – zjevně na vážkách o volbě dát místo obdrží zpět ve sprše – zeptal se: “Jeffe, mohli vy nebo někdo přivést mě předtím, než jsme se obléct? “

Jeff byl příliš šťastný zavázat. Položil ruku kolem Daisy rameno a vedl ji k posteli. Posadila se a přemístit sebe tak, aby ležela na posteli s roztaženýma nohama a kolena ohnutá, a Jeff se posadil na okraj postele a naklonil se tak, že jeho pravá ruka byla v pozici, aby splnil požadavek Daisy. Olízl první dva prsty na pravé ruce, ale vložil ukazováček první, jemně třít její klitoris, jen aby si ji jít.

Trinh a já se na sebe podívali a rozhodli, že bychom měli být účastníci v tomto kole, spíše než diváků. Klekl jsem si na postel vedle Daisy a začal sát na prsou nejblíže ke mně; Trinh šel na druhou stranu postele a začal olizovat a sát druhý prs. Daisy bradavky teď byly v pozoru jako Trinh a pokračoval jsem líbat, lízat a sát její areolae a bradavky; Daisy umístil paži kolem každého z nás.

Daisy byla zřejmě stále dost mokré Jeff jít se na ni s větším důrazem; znovu olízl prsty a nyní vloží oba v její píči, vrazil je do a ven z ní mírným tempem na první, ale s rostoucí rychlostí, když šel dál. Pak si olízl ukazováček levé ruky a používal to, aby třít její klitoris, zatímco jeho pravá ruka jí proniká. Daisy hodil hlavou na matraci a začal dýchat těžší, chytil i já a Trinh pevněji. Nakonec, ona otevřela ústa, aby vydal sten, prohnula záda a začal stříkat po celé Jeff ruky.

Když Daisy konečně ochabl a měl prcek za poslední dobu, Jeff přinesl jeho prsty Daisy úst; ona dychtivě nasál její vlastní šťávy pryč z jeho prstů. Trinh a já viděl, kolik tam ještě byl mezi jejíma nohama, přestěhoval se tam lízat stehna a kundičku lízat a to všechno.

A to všechno hladově lapování vaginálních tekutin znamená jen jednu věc; že je čas se obléknout a jít na snídani spolu.

Snídaně byla skvělá! Ne tak moc jídlo, ale nálada. Nebylo nervozita, ne obavy. Všichni jsme právě dokončili mít opravdu dobrý čas spolu v ložnici naši přátelé “, a všichni dobrý pocit o tom, dokonce nás nováčky. Tam bylo mnohem víc smíchu než k večeři předchozí noci, nebo večeře minulý týden. To byl, kdo jsme teď, a my se zdálo naprosto pohodlně s ním.

Po snídani, Trinh a já jsem řekl, naše loučení se Daisy a Jeff, a pak jsem šel Trinh zpátky do svého bytu. Tam bylo hodně mluvit o cestě, a to nebylo všechno smích a legrace. Mluvili jsme o tom, kde teď stál náš vztah. Věděli eskapády víkendu v něco změnit z závazku k sobě navzájem? Jak jsme mluvili, to bylo velmi jasné, že jsme byli stále odhodlána k sobě. Ale co když to udělal znovu? Oba jsme se zdálo, že chce, ale když jsme to znovu a znovu, že by se svou daň na nás jako pár? Slíbili jsme se navzájem, že bychom vymyslet nové hranice společně, najít něco, co bude pracovat pro nás.

Po procházce Trinh domů, jsem se vrátil do svého bytu. Když jsem se vrátil domů, moje spolubydlící se usmál a kývl na mě, zjišťuje, že jsem byl celou noc s Trinh.

Neměli ani tušení!

Dostali jsme společně s Daisy a Jeff několikrát od té doby, a pokaždé bylo skvělé! Zatím jsme omezili na houpající se právě jim. To bylo dost dobré pro nás; Jsme velmi pohodlné a spokojeni s tím, co jsme se jít s nimi. Pravidla Zdá se, že oba z nás musí být přítomen, když tam je něco, zahrnující člen opačného pohlaví druhého páru. Ale tam je mezera, pokud jde o stejného pohlaví činnosti; Trinh má můj nadšený požehnání, aby prozkoumala s Daisy, kdykoliv se naskytne příležitost, a Jeff a já mohu a dostali společně, aby propuštění pro sebe se stejným pochopením. Neptejte se: je to jen pracuje pro nás. Víme, že Daisy a Jeff nejsou zcela vylučuje s námi, a my jsme v pohodě s tím tak dlouho, dokud nejsou úplně zbláznit, a tak dlouho, že používat svůj nejlepší úsudek a jejich testy vracet negativní. Jak už jsem řekl, máme velkou věc děje.

Leave a Reply

