Sex Brno – Erotická Seznamka Pro Brno A Blízké Okolí

Každý, kdo v tomto příběhu je osmnáct let nebo starší.

Byl jsem hloupý kluk zpátky na střední škole, trapné a plachý a taky si chytrý. Netřeba dodávat, že jsem nebyl moc populární, a to zejména u dívek. Strávil jsem většinu svého času visí ven s několika přáteli a snažil se, aby se obětí šikany.

Nejoblíbenější kluk byl quarterback fotbalového týmu, Todd Brooks, který byl krutý méně populárních děti. Vždy jsem se snažil, aby se mu vyhnul, ale někdy by mě chytit na chodbě a dělat si legraci ze mě, když všechny dívky se zasmál. Dívky opravdu miloval Todd. Měl All-American dobrý vzhled a jistý šarm, a to bylo všeobecně známo, že on vzal výhodu, že jí kurva každý horké holka ve škole. Každý, kdo se pokusí jít stabilní s ním, ale on nikdy dne jeden na více než několik týdnů předtím, než přejde.

Byl jsem přesný opak, nikdy neměl přítelkyni. Ne, že bych byla ošklivá nebo tlustá chlap, i když. Ve skutečnosti jsem považoval sám docela dobrý běžec. Neměl jsem odvahu vyzkoušet pro cross-country týmu ve škole, ale jsem běžel několik kilometrů každý den odpoledne, a byl jsem pyšný na své rychlosti a mé vytrvalosti. Přesto, nejvíce jsem se kdy dostal líbal nějaké náhodné dívky na táboře nebo na jiných místech daleko od školy.

Ale to se změnilo na první týden v ročníku, kdy jsme měli transfer student z jiného města. Poprvé vešla do mého zubního třídě, mi poskočilo srdce až v krku. Byla to nádherná brunetka s roztomilou tlačítko nos a krásné oči, a měla pevné, pevné tělo, aby odpovídal. Měla na sobě džíny a podřekli těsnou košili, která skrývala kulatý, pevný pár B-cup prsa.

Ve velké štěstím, že byl přidělen sedět vedle mě. Zpočátku jsem neřekl nic, za předpokladu, že dívka, která horký nebude chtít mluvit s blbeček jako já. Ale pak jsem si uvědomil, že nevěděla, nikoho ještě, a že to byla moje jediná šance, jak si s ní promluvit a dostat se na její správné straně, než našla oblíbenou skupinu.

Tak jsem navázal rozhovor s ní. K mé radosti, že se nemohl dočkat, až se mnou mluvit. Její jméno bylo Teri, a ona byla roztleskávačka na své předchozí škole, ale se stěhoval příliš pozdě na to, zde připojit k týmu. Takže ona neměla žádný způsob, jak získat přátele.

Příštích několik týdnů se zdálo jako sen. Teri a jsem kliknul, a začal trávit hodně času společně, i když její popularita začala růst a zavěsila se více s populárními dětmi. Nebyla upovídaný, ale ona byla chytrá a milá a smáli mým vtipům.

Začali jsme potloukal po vyučování v malém poli dolů z kopce od školy, kde budeme mluvit tak dlouho, jak to šlo, než jeden z našich rodičů názvem a požadovali jsme přišli domů. Nakonec, po měsíci, jsem postavil odvahu, aby ji políbil. Vrátila polibek, a my jsme začali oficiálně chodit.

Ale brzy se ukázalo, že líbání bylo všechno, co jsme se chystali udělat. Teri řekla, že je velmi konzervativní o blbnout, a nechtěl jít dál, než dělat ven. Naše data by bylo zábavné, ale skončí s 20-minutové zasedání líbání v autě ve své příjezdové cestě a pak ji opustil. Jednou jsem se snažil dotknout její prsa na košili a ona vyletěl ven. “Nejsem ten typ dívky, Petra,” řekla a popadla kabelku a vystoupila z auta. Trvalo hodinu omlouvat druhý den předtím, než se mi odpustila. Poté, co jsem držel ruce na sebe.

Přesto, že je to nejlepší doba mého života. Ale to vše se změnilo, jakmile Todd vstoupila do obrazu. To se nestalo najednou. První Několikrát ho viděl Teri on ji ignoroval, nebo jen se na ni usmál. Ale když se stal známý po celém školy a začal visí ve stejných společenských kruzích, začal jsem si všímat ho vzít více zájmu v ní. Nebylo to nic znepokojující, jen bych ho všimnete, chatování s ní po dobu několika sekund v chodbě mezi třídami, když jsem šel k ní, nebo sedět vedle ní v kavárně, zatímco ona jedla s populárními dětmi.

Ona ho přivedl jednoho dne, když jsme byli na rande. “Víte, Todd Brooks? Naše quarterback?” zeptala se lhostejně.

“Ne, opravdu ne,” řekl jsem. “Je to vlastně docela průměrný, spí se všemi těmito dívkami a pak zlomí srdce.”

“Wow, to zní jako blbec,” řekla. A to bylo to, že na chvíli.

Myslel jsem si, že by se držet dál od něj po tom, ale pořád ho nechal viset kolem ní. Brzy se dokonce začala reagovat na jeho pozornosti. Z druhé strany jídelny nebo předsíně, bych ji vidět úsměv a flirtovat s ním, a když jsme byli spolu, ona by začít vychovávat Todd více a více v rozhovoru.

“Je to opravdu sladká,” říkala. “Celkem blbec, ale on to není špatné. Jen horndog.”

Byl to pomalý proces, který se mi podezřelé, že se začíná se okouzlit něj. Při pohledu zpět na to, měla jsem udělal něco, co v té době, ale věděl, jak prudérní byla a jak se zavázala, že se ke mně, předpokládal jsem, že i když Todd se snažil něco udělat s ní, že bude rychle odmítl.

Pak jednoho dne, když Teri a já jsme seděli na kapotě mého auta v poli za školou, jsem zahlédl Todd a několik jeho přátel Jock chůzi na nás. Někdy se ostatní studenti visel v poli, ale to bylo poprvé, co jsem viděl Todd tam, tak jsem hned věděl, že je něco za lubem.

“Hej, Teri!” řekl. “Co děláš tady s Peterem? On vám pomůže s algebrou?”

Teri se zasmála, což nebylo reakce, kterou jsem doufal. “Ne, my jsme jen visí ven,” řekla. “Radost den!”

To by mohlo být do konce roku, ale můj zraněn hrdost mi udělat obrovskou chybu. “Já nejsem jen matematika chlap, Todd,” řekl jsem. “Jsem docela velký běžec, taky.”

“Ach, opravdu?” Řekl Todd. “To je zvláštní, nikdy jsem tě neviděl na trati týmu.”

“Nemusíte být sportovec být atletický,” odsekl jsem. “Vsadím se, že jsem rychlejší než ty, dokonce.”

Todd zvedl obočí. “Opravdu, myslíš, že jsi rychlejší než já? Víte, co to dopis na mém saku znamená, že jo?”

Myslel jsem, že něco řekne zpět, když řekl Teri, “Proč vy závod, abych to dokázal?”

“Jistě,” řekl Todd. “Pojďme to udělat hned teď.”

“Dobře,” dodal jsem a snažila se znít sebejistě. Nebyl jsem si úplně jistý, jsem ho mohl porazit v závodě, ale nemohl jsem ho nechal zavolat blaf.

“Pojďme, aby to za něco stojí, i když,” řekl Todd. “Vítěz dostane cenu.”

“Jako co, peníze?” Zeptal jsem se.

“Jistě, možná. Nebo možná budete dělat celý svůj domácí úkol pro zbytek semestru,” řekl Todd.

Přemýšlel jsem o tom, když Teri skočil mu do řeči “Hmmm …” řekla, “jak se o vítězi dostane vidět moje prsa?”

Klesla mi čelist. Todd byl stejně šokován. Mohl bych říct, že byl náhle mě přehodnotit. Proč by se jinak Teri, aby tuto nabídku, pokud si byl jistý, že bych vyhrál?

“Páni, úžasné!” řekl jeden z Toddův Jock přátel. Ostatní všichni nadšeně souhlasili. “To je skvělý sázka!” “Udělej to!”

“Co je?” Vyprskl jsem Teri. Todd viděl můj výraz.

“Počkejte,” řekl, “je Peter neviděl už?”

“Říkal jsem ti, že ne,” řekla Teri, chichotání. “Já jsem hodná holka!”

Co myslela tím, že? Kdyby se jí zeptal, jak daleko jsme se pryč? Proč se jí tolerována mu jí ptát takovou osobní otázku? Moje mysl se točila. Chtěl jsem protestovat, ale část mého já si myslel, že by to mohlo být Teri je způsob, jak zmírnit její cestu do žes mě viděl její polonahá. Myslím tím, proč by jinak Teri být tak jistý, že bych vyhrál, že by riskoval ukazuje její prsa, aby jiným chlapem? Pokud to dělá to pro mě, tak jsem nechtěl, aby ji zastavil.

“Jasně, to zní skvěle ke mně!” Řekl Todd a úmyslně se přetrvávající pohled na Teri prsa, provokativně vypouklé z jejího vrcholu nádrže. Teri viděl, jak vypadají, a viděl jsem ji lehce v jedné rovině pod pozornost. To mi dal první pochybnosti. Jistě Teri by neměl být v pořádku s Todd vítězství, taky?

“Pojďme závod na ten strom,” řekl Todd, a on se seřadili v běžce postoj. Neměl jsem dokonce řekl, když jsem souhlasila, aby sázky nebo ne, ale já jsem otupěle splněny a postavili vedle něj. Napadlo mě, jestli bych měl změnit vyhrát tento závod. Todd nevěděl, jak rychle jsem mohl běžet, a jako quarterback, že pravděpodobně se nebude soustředit na sprint. Možná bych ho ponížit před svými přáteli!

Že naděje zmizela druhá z atletů vykřikl: “Jděte!” Todd burst přede mnou, a když jsem byl schopen držet krok těsně za ním, nemohl jsem se dohnat bez ohledu na to, jak tvrdě jsem se snažil. To nepomohlo, že Toddovy přátelé povzbuzovali ho, jak jsme běželi. Na jednom místě, a to prostřednictvím jásotu, myslel jsem, dokonce jsem slyšel Teri výkřik, “Yay, Todd!”

Jak jsme se blížili strom jsem se snažil dát poslední dávku rychlosti, ale to nestačilo. Todd zip po celé stromu dobré čtyři stop přede mnou.

Byl jsem vyčerpaný, ale Todd ani nepodíval rozvláčný. “Hej, dobrý závod,” řekl Todd ke mně, a praštil mě do hrudi, jako jsem byl kluk. Pak se otočil a šel zpátky do Teri, s úsměvem. “Tak pojďme se svou odměnu!”

Až do té chvíle jsem si vážně myslel, Teri by skutečně ukázat její prsa na Todda. Jistě, že by vycouvat, a to zejména s její přítel stojí přímo tam.

Ale místo toho se jen zašklebil. “Dobře,” řekla, “ale jen Todd dostane vidět. Zbytek z vás zůstat na této straně.”

Vzhledem k tomu, sportovci se pohyboval vedle mě, jsem se snažil říct, “čekat”, ale já jsem byl tak udýchaný ze sprintu, že jsem se sotva dostal z “syrovátka …” a několikrát. Každý, kdo mě ignoroval.

Pak se to všechno stalo tak rychle. Todd sebevědomě procházel kolem, takže Teri byl mezi ním a námi ostatními. “Připraven!” řekl. Teri se otočila a pohlédla mu do tváře, zády ke mně a sportovci. Jak jsem se díval na němý překvapením, popadla dno její tanktop a pomalu vytáhl ji nahoru. Její půvabná holá záda přišel do zorného pole jako její košile stoupalo výš a výš.

Na poslední chvíli, růst se zastavil jako Teri dosáhl police podprsenku v horní části. Košile táhla pro mučivé vteřiny, a pak vyrostla celá cesta k lopatkami jako její ňadra vyskočila zdarma.

Todd oči má obrovský a on se vloupal do širokého úsměvu. Cítil jsem, jak můj obličej hoří studem. Tento kretén atlet byl hodování oči na holá prsa mé přítelkyně, něco, co jsem nikdy nedostal šanci. Teď věděl, že jejich velikost, tvar, jak se odrazil, barvu bradavek, všechno, co jsem měl vědět.

Všichni kluci kolem mě byly natahoval krky se snaží zjistit, co se dalo. Já taky. Cítila jsem se tak trapně, se snaží získat pohled z boku prsa mé přítelkyně, ty jí ochotně ukazují na chlapa jsem nenáviděla. Z výrazu jeho tváře, oni byli tak krásná, jak jsem si představoval.

Po tom, co se zdálo jako hodiny, Teri stáhla košili dolů a zasmál se: “Dobře, to je vše, co dostanete!”

Todd jen zavrtěl hlavou v úžasu. “Teri, holka, ty jsou neuvěřitelné.”

Teri zasmál koketně, a ona se zpátky čelem ke mně. Ona se červená zuřivě, ale byl naprosto zářil. Nikdy jsem neviděl ji tak hrdá.

Když Todd a sportovci odešel, postavil jsem se jí. “Jak jsi to mohl udělat?” Jsem rozzlobeně zeptal se. “Ty se ani nech mě to udělat nic víc, než tě políbil, a ukážete své kozy na Todda?”

“Hej!” řekla rozzlobeně. “Pozor na jazyk! Myslel jsem, že jsi chtěl vyhrát, a to se bude lahůdkou pro vás. Není to moje vina, že jsi přišel. Nepůjdu zpátky na mé slovo.”

To zavřel mě, ale byl jsem stále naštvaná. Tu noc jsme nešli ven, a to nebylo až do zítřka, že jsme znovu promluvil. Skončil jsem jí omlouváš za to, že vítězství v závodě. Nemyslím si, že já jsem byl ten, kdo by řekl líto, ale bála jsem se, že by se se mnou rozešla.

Během několika příštích dnů, Teri a jsem si a šli jsme zpátky na rande. Doufal jsem, že bych aspoň vidět ji nahoře bez, ale ona pokračovala zastaví na právě líbání. To spálil mě, zejména proto, že bych vidět Todd kolem chodbách, protože věděl, že viděl Teri v prsa. Ignoroval mě, ale já bych ho ještě chytit mluvit s Teri na chodbách. Byli ještě koketní nyní, z nějakého důvodu, smáli se a žertoval jako blízké přátele.

Doufal jsem, že by u toho zůstat, ale pár týdnů později, Teri a já jsme byli v poli znovu, když jsem viděl, Todd a jeho jock přátelé chůzi s fotbalem. V duchu jsem zasténal.

“Ahoj,” řekl Todd. “Fotbal začíná příští víkend. Musíme použít toto pole k praxi, takže porazit ho, Peter. Teri, můžete zůstat a dívat se.”

“Vypadni odsud, Todd,” řekl jsem. “Jdi použít pole praxe.”

“Ale no tak, vy dva,” řekla Teri. “Oba jste jej použít.”

“Proč bychom závodit na to?” Řekl Todd, a blýskl úsměv na Teri. “Myslíš, že bys dostal rychleji, Pete?”

“Prostě chci znovu vidět moje prsa, Todd,” řekla Teri, s úsměvem škodolibě.

“V žádném případě. Myslím, že je v sázce musí být větší tentokrát!” Řekl Todd. “Vítěz dostane tě vidět nahou.”

TERI vytřeštil oči překvapením. Na chvíli se otevřela ústa, jako by chtěl něco říct. Myslel jsem, že určitě, že se snaží najít ten správný způsob, jak říct Todd ztratit. Ale pak koktala, “Jak … jak bychom to dělali? Jsme jít někam jinam?”

“Ne, my prostě to tady!” Řekl Todd, což okouzlující úsměv. “Jen otočit jako minule, takže nikdo nemůže vidět, ale vítěz.”

“Tady venku? Ale všichni ostatní se mnou!” Řekla Teri.

“Tak co?” Odpověděl Todd. “Pokud jste se otočil, uvidí jen ti zezadu. A koho to zajímá, kdo vidí prdel? Je to nejlepší zadek ve škole tak jako tak.”

Teri okamžitě zrudla. Pohlédla na Todda přátel, a zdálo se, že se snaží přijmout nechat je vidět nahou zezadu. Ona ani nepodíval se na mě vidět, co jsem si myslel. Neměl jsem dokonce souhlasil se závodit! Jsem mlčel a čekal, že jí říci ne, ale už váhala bojí víc jsem byl, že ona s tím souhlasí. I když jsem vyhrál závod, nechtěl jsem moje přítelkyně, aby se nahý před partou kluků.

Todd se podíval na mě. Jeho úsměv byl dost telegraf, co dělá. Byl mi ukazoval, že moje přítelkyně je tak pro něj snadné manipulovat, že by mohl mít ji svléknout donaha před všemi svými přáteli přímo před svým přítelem.

“O. .. v pořádku!” Teri nakonec řekl, s úsměvem a pokrčením ramen. “Vítěz dostane mě vidět nahou!”

“Počkej chvilku,” řekl jsem, a prakticky strhl Teri pár metrů.

“Teri, počkej,” zašeptala jsem k ní tak rychle, jak jsem jen mohl. “Nebudete se dostat nahý tady přede všemi?”

“No, myslím, jen vítěz dostane mě vidět zepředu,” řekla. Znělo to trochu nejistý, jako by byl přesvědčit sama. “Pravý a Todd, je mi to jedno, kdo vidí můj zadek, že to není velký problém.”

“Ale, ale, ale Teri,” zašeptala jsem zoufale, “já jsem ani neviděl nahou ještě!”

Jen se na mě podíval. “Pak vyhrát, zlatíčko,” řekla. Oba jsme věděli, že nemá očekávání, že se tak stane.

“Hele, pojďme!” Vykřikl Todd. Teri ihned vytrhl ze mě a šel zpět ke skupině. Todd odtáhl startovní čáru do země znovu. Tupě jsem se opět postavili s ním.

Tentokrát jsem byl tak napjatý s obavami, že Todd neměl žádný problém mě porazil. V prvních pěti vteřin se vzal bezkonkurenční vedení a prošel strom dobrých deset stop před sebou.

Všichni kluci jásali a houkat jako Todd loudal zpátky ke skupině. Tentokrát Teri bylo ticho, a už byla červená. Vypadalo to, jako by si užíval flirtování s Toddem a nepřemýšlel o skutečnosti prochází s tím.

“Dobře!” Řekl Todd, trochu bez dechu, ale nadšená. “Čas pro mou cenu!”

Atmosféra se najednou byl obviněn z očekávání. Každý očekával moje přítelkyně Teri jen sundat všechny její šaty, tady venku za školou. Pole se ani na samotě, někdo by mohl putovat dolů z kopce a vidět ji. Todd přátelé byli všichni s úsměvem. Todd chtěl získat co nejlepší výhled, ale oni byli nadšeni, že by alespoň být stále vidět nahou prdel.

Teri se ohlédla zpátky ve škole. “Takže … takže, tady, že?” zeptala se, jako by doufal, že by ji nechal vyvěšený, nebo alespoň někam víc soukromí.

“Jo!” Řekl Todd, agresivně. Téměř příliš agresivně. Rychle ustoupil a usmál se a řekl: “Nemyslím si, že můžu čekat dost dlouho na to jít někam jinam!”

Teri se zasmál a znovu se začervenala. Bylo to opravdu tak snadné pro Todd, aby se holky prostě jeho výzvu? Jen úsměv a hloupý vtip a že by pro něj něco udělat?

Teri se podíval na Todda, pak jeho přátelé, pak já. Uvědomil jsem si, že jsem byl ještě vzdálenost od Todd přátel, a že jsem mohl jen odmítají pohybovat. Teri by nebyli schopni se dostat nahý aniž by se vystavoval alespoň dvou skupin, takže možná pak by to neudělal. Todd se na mě podíval a uvědomil si, že jsem neměl v úmyslu ustoupit. Připravil jsem se na boj.

Místo toho, ale to, co se stalo, bylo ještě horší. Teri se na mě podíval a podíval se na Todda, a pak se obrátil k Todda. V tomto úhlu, Toddovy přátelé měli perfektní boční pohled na její tělo a mohl by snad dokonce vidět její předek. Byla dělat výběr, který se raději Toddovy přátelé vidět nahou než já!

Podívala se na mě a málem přikývl, jako by se potvrzuje to, co jsem si myslel. Jsem němě se vzdal, a přešel na Todda přátel. Pokud by se opravdu děje přes to, alespoň bych popřít Todd přátel názor.

Teri čekal, až jsem došel, pak se otočil víc, takže jsme byli zcela za sebou. Ohlédla se, aby se ujistil, pak se otočil zpátky k Todd. Dal jí povzbudivý úsměv, který musí být vyrobený ji cítit více v pohodě. Sáhla dolů a popadl spodní košili, a rychle vytáhl ji nahoru a přes hlavu. Zezadu, zbytek z nás viděl zadní popruh růžové podprsence. Todd oči šel rovnou do podprsenky-obalil prsa.

Teri pak začal rozepínat její džíny. Button tlačítkem, pas začala stagnací, a pak Teri závislý jí palce na bocích a sklouzl je dolů přes boky, pomalu odhaluje odpovídající růžové kalhotky, pevně zabalené proti její krásné zadek. Nechala je padnout dolů ke kotníkům a vystoupila z nich.

Nyní byl bod, odkud není návratu. Moje přítelkyně stála před všemi z nás, jen v spodním prádle. Zoufale jsem se snažil něco vymyslet, něco říci, aby ji zastavil. Ale předtím, než jsem mohl, jeden z kluků vedle mě rozbil napětí s hulvát Wise. Teri Zdálo se, že skok na hluk. Todd se zasmál a řekl: “Hej, teď! Ticho tam!” Teri a zbytek kluků se zasmál. Všichni kromě mě.

Pak Teri dosáhl za zády a rozepnul její podprsenku. To se objevilo z jejích ramen, vystavovat ni holé zpět k nám, a pokrčila rameny podprsenku z ramen a hodil ho několik metrů. Opět, její holé prsa byly vystaveny Toddovy pohledu. Nechal hvízdl schválení. Teri se zasmála, a já jsem mohl jen představit, jak nádherně, že z její prsa pohupovat.

Někteří kluci byli reptání teď předvídat, co se stane. Teri nervózně se ohlédla, když zahnutý své palce do jejích kalhotek. Viděl jsem na její tváři, že ona byla na vážkách o myšlence vystavení sebe pro všechny z nás. Snažila se jen otočit hlavu, ale ona si nemohla pomoci posunout její trup trochu, což způsobuje její pravé ňadro viklat dost, aby nám pohled na straně jejího pravého prsu. “Do prdele, jo!” jeden z atletů řekl. Dokonce mi šťouchl trochu zapomněl, kdo jsem.

Teri musí být povzbuzeni vypadá na našich tvářích. Otočila se zpátky k Todda a pomalu klouzal kalhotky dolů. Když to udělala, ona zavrtěla boky vlevo a vpravo, téměř stahování ocelovým příčným sama z nich. Kluci vše zasténal, když její krásné, kulaté zadek přišla do zorného pole. Také jsem vypustil měkké sténání.

Teri stáhl jí kalhotky, až byly sotva visí na bok. Potom, ona rychle chvění, a sklouzla ke kotníkům. To bylo. Moje přítelkyně byla úplně nahá, venku, hned za školou.

Já a ostatní kluci mohli vidět jen její tónovaný, sexy nohy, její urostlý záda a její nádherný, srdce-tvarovaný zadek, který byl tak pevně, že sotva pohyboval, když vystoupila z jejích kalhotek. Ale Todd viděl všechno. Její prsa, její hladké, ploché břicho, její Bush. Všechny kouzel moje přítelkyně byly úplně vystavena k němu.

Leave a Reply

