Brněnská Erotická Seznamka

Sedm dní. Sedm celé dny jsem čekal na tuto dívku, a teď, když jsem ji, cítil jsem se jako teenager závratné. Jistě, za týden byl sotva něco do mého druhu, ale to vážně vypadalo přetáhnout na příliš dlouho. Teď, když jsem se podíval na její spící na sedadle spolujezdce mého auta, vzpomínky Poprvé jsem ji viděl zaplavila mou mysl. Brzy v pátek večer, že jsem se na procházku přes Idaho Falls univerzitního kampusu, částečně dívá na občerstvení, ale hlavně jen se dostat pryč od mého domu. Bylo to nejbližší univerzity do města jsem žil v, a vysokoškolští studenti byli notoricky snadnou kořistí. Jak jsem prošel knihovnou, skleněné dveře dvojité otevřely, a krátké, tmavé vlasy dívka odešla.

Ona byla zatížena velkým batohem a upírala oči na zem, když přišel můj způsob; Jen pravidelný student, ale z nějakého důvodu jsem se zastavil v mých stopách. Přejela kolem mě, aniž by tolik jako pohled směrem vzhůru, a moje oči následovaly po ní shrbený formě, když spěchala k parkovišti. Něco uvnitř mě byl spuštěn, o intriky, která mě chtějí následovat tuto malou holčičku a dozvědět se více o ní. Tak jsem to udělal. Celý týden byl v podstatě strávil zjistit, kde žila, její každodenní rutinu a návyky, a kdo ona visel ven se. Den co den, moje zvědavost rostla, až to bylo něco jako mírné posedlost. Byla blízko dokonalosti. Žádné úzkým připojení, tichý, skromný, a jen typ osamělé duše, která by neměla být příliš chybět.

Byl jsem tak zaujatý, v mé vzpomínce, že jsem nebyl úplně si uvědomil, moje tvář byla rozdělena do širokého úsměvu. To byl zmražen takhle na chvíli, a za pravidelných okolností, každý normální člověk by se cítil svalové napětí a uvolnění, ale bolest nebyla něco, co jsem obvykle cítil už. Bez ohledu na to. Byli jsme doma teď tak jako tak, sedm a půl hodiny cesty konečně blíží ke konci, když jsem vytáhl své auto na příjezdovou cestu, na straně domu. Sadie spal klidně na sedadle spolujezdce, můj duševní návrh v její ložnici odejde trochu silnější, než jsem zamýšlel. Bylo to takhle lepší když. Já bych raději neměl odrazit panický dívku přitom sedmdesát dolů na dálnici.

Tam byl skoro světlo přeskočit na mém kroku, jak jsem vyskočil z auta a vydal se na opačnou stranu, rychle házet otevřel dveře na straně spolujezdce a nabírání Sadie do náručí. Nebyla těžší než kočka v uchopení člověka ke mně, díky mé nepřirozené síly, a poté, co kope zavřel dveře auta jsem vyskočil po kamenných schodech, touží ukázat moje spolubydlící můj nového mazlíčka.

“Jsme hoooommee!” Zavolal jsem, jako otec jeho rodině po náročném dni v práci. Nikdo vstoupil do haly, aby mě pozdravil, tak mračil jsem se loudal do obývacího pokoje. Katie, Ren a Saul ztuhl uprostřed karetní hru, díval se na mě z jejich pozic na gauči. Jsem takové šokované pohledy na tvářích předtím nikdy neviděl.

“Co je?” Moje zamračení se prohloubilo, když jsem mírně posunul Sadie, pak tlačil své sluneční brýle až na vrcholu mé hlavě. Ren byl první mluvit.

“Takže … To je místo, kde jste byli posledních pár dní? Jak dívku?”

Nelíbilo se mi jeho tón, ani způsob, jakým Katie a Saulovi ústa stále zíral otevřené. Byl jsem oprávněn to udělat, jak jsem potěšen. Poté, co byl kolem 200 let, určitě bych si zasloužila nějakou svobodu?

“Jo. A? Je to můj nový mazlíček. Takže nikdo z vás se jí dotknout!” Podíval jsem se ostře na Saula před stopem Sadie noční košili po stehnech pár centimetrů, efektivně zlomil oční kontakt s její odhalené kůže.

“Teď, když mě omluvíte, Sadie a já jdeme nahoru do svého pokoje.” S tím jsem se obrátil na patě a kráčel po domě ke schodům. Možná jsem zněla jako nezralé spratek, v tu chvíli, ale to skoro nedalo se nic dělat. Zde jsem byl, přinést domů něco, co zřejmě bylo dosaženo mě nadšený, a moji nejdůvěryhodnější kamarádi nebyli ani šťastný pro mě? Lame.

V žádném okamžiku jsem byl zvětšen nahoru po schodech a chodbou do svého pokoje. Paže Sadie mírně houpal, když jsem rozrazil dveře, a pak udeřil ji, protože moc dobře věděl, že trio dole slyšel. Jemně ji snížit na postel, vytáhl jsem si přikrývku přes ní a udělal si jistý, že byl zastrčený v před vrhla k mému stolu a popadl židli. Nohy poškrábaný hlasitě nad podlahami z tvrdého dřeva, jak to bylo táhl do nohou postele, kde jsem se svalil na zem a zíral, konečně doma a v bezpečí se svým novým mazlíčkem. Doufejme, že se probudí brzy, protože ona měla hodně co učit, a nemohl jsem se dočkat, až začít hrát.

————————————

Moje postel byla vždycky tak v teple a pohodlí v dopoledních hodinách. Nikdy jsem nechtěl, aby se z toho dostat, a dnes nebyl výjimkou. Přítulný do pohodu svých polštářů a přikrývek, moje tělo potopil do matrace jako kámen do tekutých písků. Nikdy se moje postel se cítil tak … Soft? Počkejte. Moje matrace je pevná! Bliká mé oči otevřené, jsem zůstal v klidu a zkoumal, co bylo přede mnou. Díky téměř úplné tmě, viděl jsem malý noční stolek vedle mého obličeje se zapálenou svíčkou na jeho vrcholu. Reálná vzdálenost než to bylo velké dveře, soustředěný na zdi namalované temně modré. To nebyl můj pokoj. Ta myšlenka přinesla na vlně paniky na rozdíl od jaké jsem kdy cítil předtím. Jsem se převalil na záda a posadila se stejným pohybem, hlavou ke šlehání strany na stranu, takže jsem mohl zkoumat své zahraniční okolí. Okamžitě můj pohled padl na někoho, kdo sedí v křesle u nohou postele, a já jsem instinktivně vytáhl přikrývku až ke krku, zatímco třásl.

“A-Avery? Co se děje?” Něco o výrazem ve tváři udělala pravý opak mě uvedení v pohodě. Bylo to daleko od teplé, přátelský výraz měl v knihovně. Místo toho, teď to bylo kruté a poněkud pobaveně.

“Jsem tak rád, že jste konečně vzhůru, miláčku Sadie. Spal jsi nějakou dobu.” Jeho rty se zkroutily něco jako s úšklebkem, působit mráz spustit po mé páteři na oplátku.

“Kde to jsem? A jak jsem se sem dostal?” Můj hlas zněl kňouravý a tenký, něco, co jsem nebyl zvyklý.

“Co? Ty si to nepamatuješ minulou noc?” Avery hlas se na posměšným tónem, když se naklonil hlavu mírně na stranu. Ve spěchu, poslední událost bych mohl vzpomenout přišla záplavy do mé mysli jako přílivová vlna. Oči. Zářící, červené oči a čirá hrůza. A ten hlas ….

Ostrý vzdech mě přivedl zpět do současnosti, a já nejasně registrované že to bylo moje, když jsem se díval na Averyho studené úsměvem.

“Ty! Ty jsi v mém pokoji včera večer! Počkej, jak dlouho jsem spal? A jak jste se dokonce dostat do mého bytu?” Milion otázky závodil v mé mysli jako potopení pocit začal v mém žaludku a začal šířit. Byl jsem samozřejmě není v bezpečném stavu.

“Snaha dostat do mého domu,” ukázal Avery vše kolem něj s rukou. “Trvalo skoro osm hodin. Bylo to jednodušší na mě, jestli jste spali. Pokud jde o vašeho bytu, dveře a okna jen málo, aby se na můj typ.”

To je hluboký, baryton naplnil prostorné místnosti a znělo to nic menšího než smrtící. Pryč byl žoviální tón se používá v knihovně. Teď to vypadalo, jako by sám jeho slova mohla zabít. Polkl jsem hustě.

“Co přesně chceš ode mě? Byl sem jsem se z nějakého důvodu?”

Avery všechny, ale vyskočil z křesla, procházky na mé straně postele s dravé pohledem.

“Ach, Sadie, jsem tak rád, že se ptáš.” Teď seděl na mé straně, jeho svalnaté tělo se obrátil směrem k mé rychle se zmenšujícím jeden. Nemohl jsem odtrhnout oči od jeho krásnou tvář, neboť se objevila blíž. Hubená, ostrý nos skončil nad jeho dokonale tvarované rty. Byli bledí a poněkud tenký, ale široký a smyslné. Jeho brada téměř skončilo v okamžiku, a on měl silné čelisti, který přidal velmi mužský tvar svého srdce jako tvář. Poté, co byl zkoumán každý jinou část jeho tváře, můj pohled se pomalu cestoval do Avery očí …. Tyto chladné, ocelově šedé koule, které byly vyvrtávací do mé duši, zdálo se.

“Přivedl jsem tě sem pro velmi zvláštní důvod. Vidíte,”

Snažil jsem se ustoupit jako Avery ruka se plazila až popadnu bradu, ale otočil hlavu, abych se na něj silou.

“Byl jsem sám po velmi dlouhou dobu. Moji přátelé, aby mě společnost, to ano, ale já toužím něco víc než jen to.” Avery přerušovaný poslední část svého trestu s pohledem, který mě donutilo svíjet se dostat pryč. Připomnělo mi to vlka s pohledem upřeným je to kořist.

“Život je nuda po chvíli. Jsem viděl a udělal tolik věcí, v průběhu let, že jsem se ocitl hledání nových aktivit, které mě obsazený. A to, můj milý, je místo, kde jste, pojďte dál”

Můj bojující bezvýsledné jako Averyho druhá ruka vystřelila chytit svou paži. I když měl svaly, byl jsem překvapen, cítit, že jeho uchopení zdálo tak silná jako titan. Přivedl mě blízko k obličeji, zatímco zlý úšklebek poznamenány jeho perfektní pleť.

“Nikdy jsem neměl domácího mazlíčka před. Některé z mých druhu zvolit, aby jim, ale nikdy jsem pohrával s myšlenkou, až teď.”

“Nemůžeš dostat kočku nebo psa?” Přerušila jsem ho, překvapila svou vlastní odvahou. Ale ve skutečnosti to, co člověk držel jinou osobu jako domácího mazlíčka? Ten chlap byl zřejmě psycho, a asi bych nepřežil moc dlouho. Avery si odfrkl.

“Lidé jsou mnohem zajímavější. Kromě toho nemám rád krmení od zvířat.”

Tato věta se mi před mrazem. Co na světě to mluvil? V odezvě, Avery zhluboka, dunivý smích.

“Mluvím o krev. Sadie, miláčku, další důvod, proč jsem se rozhodl vzít domácího mazlíčka je, protože někdy, nechci jít ven a najít někoho, kdo krmit z. Někdy jsem raději zůstat doma a jíst tady. ” Avery hlas prohloubil ještě více těch posledních dvou slov, téměř démonické a ozývají po místnosti, ale to bylo to nejmenší z mých obav, jak se jeho oči náhle začal zářit červeně. Nechal jsem se překvapeně zalapal po dechu a snažil se křičet, ale šok z toho, co jsem viděl obrátil ji do přiškrceným skřípání. Centimetrů od mého obličeje, dva Avery je perfektní, bílé zuby začaly prodlužovat a ostření na body. V případě jeho normální špičáky, jakmile se nyní stalo, že smrtící vypadající zuby. Jak jsem byl stále při vědomí, já nevím. Moje mysl chtěla vypnout a dovolte mi na omdlení, ale některé kruté síla mě stále vzhůru.

“Neboj se, lásko. Jsem vám neublíží, pokud byste mi dát důvod. Ve skutečnosti si myslím, že zjistíte to docela pěkné.” Avery posunul své tělo tak, aby bylo zcela proti mně, pak popadl mě náručí a přivedl mě do klína. Snažil jsem se dostat z jeho objetí, třásl se jako list ve větru bouře, ale moje snaha právě vydělal více sadistický smích z netvor, který byl nyní opíral do krku. Jeho ruka se otočil svou tvář pryč trochu hrubě, a já jsem zavřel oči a slzy rozlil se mi po tvářích. Věděl jsem, že umřu. Toto monstrum se chystá udělat, kdo-ví-co ke mně, a vše, co jsem mohl udělat, bylo napjaté a čekat na to.

Avery vzal sladký čas mě mučit. Celou dobu čekal jsem, že pocit ochromující bolest na krku, dobíral si to s jeho jazykem. Nahoru a dolů olízl, dokonce jít tak daleko, mé čelisti. Zakňučel jsem a odmítla otevřít oči, tak nějak doufal, že bolest by být nižší, pokud jsem se na to dívat. Lízání konečně přestal po tom, co se zdálo jako věčnost, a jen chladný dech zůstal na citlivé části krku. Ještě rozšířena, cítil jsem, Avery rty vznášející se těsně nad ním, až nakonec dva pevné body stisknuté. Nechal jsem se zasténání, jako to, co cítil jako malé píchnutí jehlou do mé tělo, ale daleko od extrémní bolest, cítil jsem podivné mravenčení vyzařovat do mého těla. V dálce jsem slyšel smyslové sání zvuky, ale brzy vytratil, jako zbytek mého životního prostředí. Moje tělo se cítil, jako by se vznášel a každá buňka Zdálo se, že elektrifikovaná a živý. Chvějící se radostí, potulný si myslel, že jsem nikdy nechtěl, aby to skončilo vplížil do mé mysli. Ne dříve došlo, že realizace, kdy Avery vytáhl tesáky z krku. Vrátil jsem se do reality s šokem, mé oči vlající otevřené vidět jeho hlava padá dozadu, výraz čisté extáze na tváři. Krev byla stékající po rtech a po bradě, a jeho oči se zdály daleko, ale nepochybně zahalena s vášní. Po chvíli se zdálo, že zaznamenáte mi stále v náručí.

“Takže … Teď už vím, co jsem?” Jeho hlas byl chraplavý a husté, a já jsem mohl jen přikývnout slabě na oplátku. Byl jsem docela unavený, jen letargický a sotva se pohnout. Musel vzít trochu krve, i když se zdálo, že je v nebi, na chvíli jen.

“Ne, chci slyšet, jak to říct.” Power přichycena jeho příkaz, takže se cítím velmi vystrašený v náručí najednou.

“Ty … Ty jsi upír?” Jak je to vůbec možné? Bytost, která existovala na samotné krve unesl, abych byl jeho zábavu, poté, co myslel, že žádné takové věci existovaly celý svůj život. To bylo všechno příliš neskutečné.

“Ano, Sadie. Jsem to, co společnost označuje jako upír. Ale teď, když jsem právě označen vás jako já, mám nový název, abyste mi zavolat.”

Jsem zvedl oči ke krvavé tvář mého věznitele. Nenáviděl jsem, jak moje dilema pořád horší a horší.

“Všechna zvířata a otroci mají pána. Budu vás teď, a budete mi vždycky říkat, že. Každá věta mluvíte lepší mít slovo” hlavní “v něm někde. Jinak bude mít následky. Ty bolestivé.” Avery tón zapnutý ledově studený, když upřel ocelový pohled na mě. Už byly jeho oči červené, ale oni mě pořád vyděšená k žádnému konci.

“Jak dlouho budu tady?” I zaskřehotal. Avery zvedl jedno dokonalé obočí v otázce.

“Něco jsi zapomněl.”

Zavřela jsem oči a polkl, kteří chtějí se zpátky domů. Škoda, že jsem byl ještě v monstra sevření po několika vteřinách, a ne můj vlastní postel.

“Jak dlouho budu tady … Mistr?”

“Mnohem lepší. Tak dlouho, jak chci. Jestli mě neuposlechnout nebo mě dost naštvaný, zničím vás bez váhání.”

Nechal jsem se ostře zalapala po dechu na to.

“Ale když uděláte mi radost a dokázat, že je dobré trochu zvířátko, tak kdo ví. Možná jsem tě držet asi navždy.”

Jeho poslední slovo odplazil do mého mozku, pak vyvolalo okamžitou reakci. Snažila jsem se posadit a kroutit pryč, v zoufalé snaze uniknout svému osudu.

“Ne! Mám budoucí, škola, rodina a život, který jsem si nejen zanechat! Nech mě jít!” Všechny mé zápasí se ukázalo marné, když Avery mi rychle hodil zpátky na postel, připnout mě jeho mohutné tělo.

“Vaše budoucnost je tady se mnou, holka. Tohle je tvůj nový život. Po chvíli se všichni myslíte, že je mrtvý. A pokud nezačnete mi říkat pána a poslouchat rychle, pak to bude v pořádku. ” Zasyčel palec pryč od mého obličeje, a obrátil jsem se na stranu, takže bych neměl vidět. Mé slzy se vrátil plný síly, celistvost, co se děje konečně začíná propadat palců

“A teď, jsem unavená. Byl jsem vzhůru několik dní snaží zorganizovat celou tuhle věc. Nezajímá mě, co dělat, když spím, ale nejste opuštění této místnosti.” Avery zvedl ze mě a válcované na stranu postele. Příliš bojí se posadit, sledoval jsem bokem, jak se svlékl černé tričko a černé džíny, takže ho na sobě nic, ale boxery. Kdyby nebyl tak krutý zvíře bych si myslel, že jeho tělo bylo šíleně fit. Všechny svaly nevypadal hrubá jako na některých kluků, a jeho vysoká výška z jeho stavba ještě přiměřená.

Bez tolik jako pohled na mě, Avery vlezl zpátky do postele a zavrtal pod deku. To musel být king size nebo větší, protože jsem si byla jistá, nejméně čtyři lidé by se vešly pohodlně v něm. Avery nesmí se staral o této skutečnosti, protože jednou, kterým se stanoví, že se posunul ke mně a ujistili se zády dotkla mé. Zachvěl jsem se.

Leave a Reply

