replay Elisabeth

(Tento příběh lze chápat jako pokračování předchozích “velkých zájmu ovoce” a “Second noc”)

Slunný pozdní léto v sobotu. Cestoval jsem do Göteborgu vidět slavnou uměleckou výstavu “A bylo světlo” s prací da Vinci, Raphaela a Michelangela. To bylo všechno plánováno, a pokud se nic zvláštního nestalo, jak Mám v úmyslu vzít vlak domů ve večerních hodinách.

Krátký výlet lodí s Älvsnabben od Little Boom na druhou stranu řeky a Eriksbergshallen. Téměř hodinu ve frontě (Výstava byla finanční fiasko nerozumím), a tak do temných sálech k vidění na klasická díla v originále.

Byl jsem zdaleka sám. Tam byl jak Göteborgare i mimo ni, a najednou vidím známou tvář v davu. Blond, lehce rozcuchané vlasy, energický ležérní vzhled a souměrné tělo, i když mám trochu v letech, nemohl mýlit.

– Dobrý den, Elisabeth. Bylo to právě včera.

Žena právě dokončil rozhovor s dalšími návštěvníky výstavy, aby obrátila se ke mně, rozsvítil a dal mi jeden z těch objetí, že jen ona může udělat.

– Berra! Ne, to nebylo včera. A co vy? Doufám, že jste mě minul, alespoň trochu, řekla s úsměvem sugestivní.

Ach ano, už jsem ji minul někdy. Jak jsem již dříve vám to řekl, že Elisabeth a já jsem měl delší vztah. Byla to prostě moje milenka za téměř pět let, než se naše cesty rozdělily. Ale ona měla vždy místo jak v mém srdci a v mých mokrých snů. Pro lepší může být přítelkyně a milenka hledá.

Elisabeth měl také cestoval do Göteborgu na výstavu umění, ale také si myslel, vejde na jít na nákup oblečení. Chtěla zůstat několik dní a půjčil svou dceru Petry byt v Kungsbacka, zatímco ona byla na prázdniny.

My jsme bezva doprovod přes výstavy a po hodině jsme viděli všechno.

– Pojďme se napít vína a oslavit, že jsme se potkali, jsem navrhl, aby Ke konci.

– Děkuji, prosím. Ale to může být někde jinde. Tato restaurace vypadá jako školní jídelně. No, někteří styl může to všechno být řekl, Elisabeth, když jsme vyšli do hlavní chodby.

Jistě, tam se objevily v denním světle, že Alžběta je zralá žena. Ale ona nosí své roky se ctí, a to i přesto, že prošla věku šedesáti je ještě mnoho mladých žen, které hledají se závistí na ji zpevnit prsa a urostlý tělo. A když občas jde ven se dostane jak komplimenty a příležitostné návrhy mnohem mladší muže. A pokud vím, Elisabeth docela “Jsem učinila určitý pokrok jak v jedné a několikrát, že někdo mladý, mužný muž musel strávit noc v posteli.

Elisabeth vzal autobus Eriksbergsvägen, ale teď jsme se loď zpátky přes řeku Little Boom. Až přes Skywalk a do Severní Město, kde jsme našli malou restauraci, kde to bylo možné sdílet láhev vína bez objednání jídla.

– Já vařit něco dobrého tam v Kungsbacka. U potravin, musíme tak jako tak mají, a nemáte spěchat domů? navrhl Elisabeth.

Zdravý rozum mi řekl, že bych řekl ne, ale pět roků spolu s Elisabeth dělal, že emoce převzal.

– Vím přesně, jak to skončí, řekl jsem a mrkl
.

– Jak na to? odpověděl Elisabeth, a podíval se na já s tím nevinným, ale koketní pohled, že je mistr na když chce člověk případy.

– K dispozici bude jako obvykle. Jíme vynikající jídlo, pití až Petras a Rickardse koňak a pak jsme skončili v posteli a aby se jako blázen. Nebo co si o tom myslíte? …

Elisabeth odpověděla sladkým úsměvem.

– Jo, tak to bude určitě, ale vím, že ti to nevadí. Pokud jste nebyli impotentní od poslední době, řekla s krásným úsměvem.

A dát trochu více síly za svými slovy la ona bezostyšně odevzdat na moje stehna. Jak projít vysoko, jak nemohla uniknout moje reakce. Můj penis tvrzené přímo na její dotek.

– Věděl jsem, že. No tak tak jdeme na vlak, řekla, s novou a trochu skřítek úsměvem.

A ano, je to tak, jak jsme předpovídali. Elisabeth vařené chutné večeři jsme si vychutnával do Petras a Rickardse červeného vína. Káva a brandy na gauči. A oživit staré vzpomínky, jsme pokračovali s polibky, mazlení a laskání, které se rychle obrátil k čisté grovhånglet. Ještě v sedm hodin jsme měli na sobě oblečení a pak to bylo jen dobře, přesunout do hostitelského páru ložnice a zve manželská postel.

Elisabeth sundala černé kalhotky a líně se protáhl ven na postel.

Byla krásná jako poslední. Rozcuchané vlasy vypadly na přehoz přes postel, a jasně modré oči se leskly v nadrženost a radosti.

– Berra. Věděl jsem, že bychom si opět navzájem. Pokud ano, pouze pro jedinou noc. Pojď a lehni si vedle mě.

Vypadala opravdu pozvat, kde ležela přede mnou na široká postel. Její prsa byly těžké a krásné, břicho relativně plochý a široký boky. Malý šedo-černé ochlupení se leskly vlhkostí. Můj penis se stal tvrdý jako páčidlo a postavil se ochotně v pozoru, připraven přijmout pozvání a proniknout do její vlhké, teplé a přívětivé ňadra.

Elisabeth si vzpomenout, jak jsem to chtěl. Lehl jsem si na zpět se svým ptákem v počasí, a netrvalo mnoho sekund, než Elisabeth začala masírovat moje blåsvullna žalud svými plnými rty a jazykem.

– Aaahhh! Bettan! Je to úžasné, když tak učiníte kde. Ty jsou úžasné na sát penis, řekl jsem chraptivě.

Elisabeth se zastavil sání, ale i nadále zpracovávat žalud s jemnými kojící rukou.

– Tady to je. Bettan říkáte, když jste opravdu nadržený a chce spustit svůj obrovský penis ve mně. A ti, že to chce i teď?

– Mmmm. Rád bych. Tam nebyl den, protože jsme byli spolu, že jsem si myslel, ze vy a váš nádherný tělo. A teď jsme se konečně zase vyspat.

V době, kdy jsme byli spolu, jsme se naučili hodně o sobě. Věděl jsem například, že Elizabeth rád dostat v prdeli tvrdě zezadu.

– Otoč se tak Mohu přistupovat. Které hole chceš, abych začal s? Zasyčela jsem jí do ucha.

Elisabeth dělal dobrovolně, jak jsem se jí zeptal, a tlačil se na zadek proti mému čeká péro.

– Dostanete se rozhodnout. Dělejte to, co chceš se mnou. Ale teď se mi ublížit. Křičím když to bolí, “zamumlala.

Elisabeth byla těžce mokrá mezi nohama takže Jen jsem musel třít jeho penis a použít ji tekoucí kočička šťávu jako lubrikant. Pak jsem položil hlavu penisu, jemně na její řitní otvor a zatlačil do. Můj penis vklouzl s pěkným odporu.

Elisabeth hlasitě zasténal, když jsem masírovala její kundička s jednou rukou. Jel jsem do prostřední prst a našel její G-bod, zatímco já rövknullade ji, nejprve tiše a jemně, a pak tvrdě a odhodlaný.

Elisabeth odpověděla přímo. Popadla čelo, což bylo ze železa, a odpověděl mi vážné dopady.

– Oooohhh! Aaaahhh! Bůh! To je úžasné! Pokračujte! Nepřestávejte! vykřikla tak určitě to bylo slyšet po celém domě.

 Železná postel zavrtěl jako člověk posedlý neměl dělat věci lépe. To se mi začít smát.

– Co je to tak, že je legrační, zeptal Elisabeth a odtáhl nakyslá.

– Ne více než u jednoho z těch zatracených života, co když některý soused zaklepe na stěžovat. A tak je Petra máma tady a kurva jako kurva kočka v březnu. Bylo by to docela vtipné, nebo …

Elisabeth také začal smát.

– Tak zábava, neměli bychom mít. Ale tvůj penis chci. Přijít Jsme rádi, že starý pár stále Říká se, že i vlezl do klína.

A tak to bylo dobře do přes noc. Milovali jsme se, povídali, nojsade, smågnabb založený a rád na nové. Znovu a znovu. Forward tři hodiny ráno jsme usnuli v každé jiné náruče.

Jak se to od té doby? Ano, skutečně i nadále plnit několikrát. A možná, že je to říká, že stará láska nikdy rzí. Možná proto, že jsme oba přišli v dospělosti jako tam je něco, co spojuje Elisabeth a já. A není to jen skvělý sexuální život …


Leave a Reply

