se Snaží Získat Zpátky Mé Manželství


“Vaši přátelé nejsou moje.”

To byla podstata toho. Nikdy jsem šel na vysokou školu a většina mých přátel byli jako já, dělníci těžce pracujících lidí, kteří bojovali na eek na živobytí. Její přátelé, na druhé straně, byli vysokoškolsky vzdělaná, většinou zámožní a nikdy spojena s kapelami jako mně, jestliže oni byli najímání na práci, kterou potřeboval udělal, že se pod nimi.

Když jsme byli sami i když to bylo úplně jinak. Byli jsme v lásce, a to bylo to nejdůležitější v našem životě. Já jsem ji nemiloval, co měla víc pro který byla. Byla to pro mě perfektní, daleko od ní. A jednou za čas, že by něco, co by se zasekl v mém v žaludku říct, ale pak bychom se na sebe a věděl, že to nedělal dráteníci zatraceně v dlouhodobém horizontu, tak dlouho, jak jsme se měli navzájem. Její láska je to nejcennější, co jsem vlastnil.

Nejlepší způsob, jak popsat naši svatbu je kombinací nemám je a nemají je. Její rodiče měli peníze a moje ne, jednoduché. Nikdy se vydařila, a řekl, že jsem dost dobrý pro jejich dceru, ale její otec to zkusit, abych do příkopu svou představu o rozšíření mého malování podnikání. Myslím, že přišel, kdybych padl, jeho dcera skončí mi fandí. Tak jsem se usmál, byl laskavý a udělal to, co dobrý manžel udělal, aby se kus v rodině, cucal jsem si to, když jsme byli spolu. Nevím, kolikrát jsem čerpal krev kousat do jazyka, když jsem ho poslouchat mluvit nebo výtok se o této věci, nebo že.

“Jsi v pořádku?” Zeptala se Sue po typické rodinné setkání. “Myslel jsem, že jsi chtěl vyhodit těsnění na jednom místě.”

“Pro jednou bych chtěl vidět tvůj táta si sundal vysoké koně a žít jako devadesát procent zbytku světa.”

“Steve, začal se ničeho a postavil své podnikání na vlastní pěst. On prostě nemůže pochopit, proč všichni ostatní nemohou udělat totéž. Když se říká, že většina vlastníků malých podnikatelů jsou jen líný, on opravdu věří. Pracoval 27/7, dokud se dostal, teď žije z jeho úspěchu. “

“Byl to zatraceně štěstí a měl otce, který mu dal přední peníze na rozjezd svého podnikání. Neříkám, že to není těžké práce, ale také s otcem, jehož přátelé hodil svou činnost jeho způsob, jak to nebolí. “

“Pokud se chce chlubit jeho peníze mu to, on si vydělal pravdu. Takže co když chce zkazit Danny a naši novou holčičku,” řekla třel břicho. “Je to jeho způsob, jak se snaží, aby bylo snazší na nás, to je všechno. Kromě toho má další ústa ke krmení bude zdaňovat nám ještě víc, protože budu bez práce asi čtyři měsíce. Ale, když jsem se udělat partnera, jsme ‘ll být na snadno ulici a nebudete muset své peníze. Víš, že tě miluju ne? “

Toto prohlášení dělal celý rozdíl pro mě na světě. “Teď už nehrajete fér. Ty víš, že bych udělal cokoli na světě, pro vás. Kromě toho bych vás udrží těhotná.”

“A modlete se říct proč?”

“Prsa. Vyrostl jsi ve dvou velikostech, protože jsi byla těhotná a já jsem miloval každou minutu na to,” já snickering, když mě praštil do ramene.

“No, radši si to o další dva měsíce, protože poté, co tento člověk narodil budeme hotovi. Budeme mít kluka a holku. Budete se muset vrátit do milující svou chlapeckou postavu, to líbí nebo ne . ” Dal jsem se na můj spodní ret ve falešném pout. “A pane není tam žádný způsob, jak v pekle, budu se dostat zvětšení prsou a to buď. Mám rád své malé energický prsa, ty jsi se zamiloval, pamatuješ?”

“Velký nebo malý, budu tě milovat tak jako tak,” řekl jsem a třela si bříško. “A pokud se říct, že jsme hotovi, nebudete slyšet mě stěžovat buď. Ty jsi moje nevěsta a já tě budu milovat až do konce času.” Byla to banální fráze Slyšel jsem, že ve staré písně, ale cítil jsem, že je fit. Byl jsem šťastný, že jsme rádi, a to je vše, co jsem kdy chtěl v našem manželství.

Čtyři měsíce po Kim se narodil Sue byl zpátky v práci s pomstou. Myslím, že se snažil, aby se po celou dobu, že by byl z první měsíc se vrátila. Někdy v noci Přemýšlela jsem, jestli se někdy vrátí domů.

“Babes, ty hořící svíčku na obou koncích, budete muset polevit trochu,” řekl jsem s obavami jen starostlivý manžel a otec mohl vlastnit.

“Nechci, aby si narazil z mého místa v souladu Pokud vše půjde svou cestu, budu mít pro partnerství do konce příštího roku to můj manžel, bude pečeť naši budoucnost,.. Že bude více bojuje po tom. “

Nemyslím si, že bychom dělali tak špatně. Neměli jsme vše, co jsme oba chtěli, ale to, co pár udělal. Nechtěl jsem, aby udržel krok s Jones, sakra už měli více než tři čtvrtiny mých přátel. Můj obchod nebyl velký úspěch, ale zatím to bylo roste každým rokem. Takže jak jsem řekl na začátku tohoto, jsem začal přebírat stále více a více domů a kluk povinností, zatímco Sue hodiny dělal nic jiného než zvýšení.

Když dělal partnera měli velkou večeři pro ni. Všechny ostatní partnery, jejich manželky a kancelářské zaměstnanci byli pozváni na večeři, a ačkoli to nebylo černá kravata, to bylo zdobit záležitost. Měla jsem na sobě můj oblek, můj jediný, a Sue šel ven a koupil nový dlouhé šaty. Když sešla dolů po schodech, vypadala teplejší, než jsem ji viděla v letech. Chtěl jsem ji vzít zpátky nahoru, rip, že šaty z ní a milovat se s ní a řekl jí, jak moc.

“Vaříme dolů kovboji, budete mít šanci, když se vrátíme domů dnes večer, protože máma a táta sledují děti. Teď pojďme tam jen dostat z jednoho kusu a pak možná později večer uvidíme, co můžeme přijít, “řekla Sue fouká mi pusu.

Nejlepší senior partnerům společnosti byly v účasti spolu s ostatními z jejího krajského úřadu. Nebylo pečeně, protože každý měl nic, ale dobrých věcí, které říkají o ní. Sue byla jen jedna ze tří žen junior partnerů a bylo mi řečeno, že byl upravený, aby se nakonec stal jedním z vedoucích partnerů. Myslím, že má žena jako manažer zobrazuje všechny ostatní firmy si jsou progresivní a podporují zevnitř. To také nebylo na škodu mít otce, který byl bohatý a dobře dostupné buď.

Večeře byla skvělá, tam byl otevřený bar a jsem si jistý, aby se příliš dopřát, ale vypadalo to, jako bych byl jen jeden. Vypadá to, že v případě, že je otevřený bar, lidé si myslí, že mají dostat své peníze stojí za to. Řekněme, že barman byl stále zaneprázdněn celou noc.

Sue byla kolovat a strávil většinu večera mluvil s jedním nebo více z vedoucích partnerů. Měla bych pohled se a podívej se na mě jednou za čas; Myslím, že se ujistit, že jsem se nedostal příliš nudit. Neměl jsem nic společného s žádným z nich, ale dělal navázat rozhovor s jedním z vedoucích partnerů o autech. Byl z podnikové kanceláře v Atlantě, měla výstavní vůz a byl opravdu zájem o to, co jsem chtěl říci. Asi dvacet minut později však, můj večer se skutečnou výpis.

Jak jsem řekl, někteří lidé by neměli pít nebo alespoň ne opít. To je, když jejich ústa se lepší z nich a před jejich mozky mají šanci vytáhnout slova zpět. Slyšel jsem, že skupinu mužských junior partnerů mluví, a kdyby nebyl tak nahlas a se smíchem o tom, co říkají, asi bych to zaplatil jim žádnou pozornost.

“Myslím, že my víme, kdo nosí kalhoty v té rodině,” řekl jeden z nich žertoval.

“Slyšel jsem, že to není nic víc než služka. Bere děti do školy, dělá prádlo a všechny vaření. Sakra, nemůžu dostat ani moje žena udělat vše, co pro mě,” žertoval další. Jako gentleman jsem, snažil jsem se je ignorovat.

“Do prdele, je to asi takový slaboch, že se určuje, zda a kdy chtějí mít sex.” Oni byli se směje teď otevřeně a nahlas. “Sakra, asi má nějaký nabíraný věc, o tom, kdy se dostane domů, jen aby ji nalákat do dal mu trochu., Ale věděl, ledové královny, nejspíš z něj dělá prosím, než říkat mu” ne “.” Jak jsem řekl, někteří lidé prostě neměli pít.

Stál jsem přímo za chlápka, který dělal, že poslední poznámku, když jeho přátelé se náhle zavřel a otočil se.

“Jen pro tvou informaci, moje žena, nebo ledová královna, jak jí zavolal, mohl žvýkat zadek a vyplivne na jednom ze svých špatných dnů, nemyslím si, že bych si s ní.”

“Nemyslím si, že můj zadek je to, co jsem měl na mysli pro ni žvýkat,” řekl vyprovokovat mě na s hloupým úsměvem na tváři. Úsměv netrvala dlouho. Koleno do rozkroku a hák pod bradou a kretén byl v bezvědomí na podlaze. Vidět, co se stalo kreténe své kamarády rozptýlené.

Tak jo, myslím, že bych asi měl nechat své připomínky slide a jen odešel z tohoto opilý. Ale v té době, byl jsem přemýšlel o dopady svých činností, pouze bránit mé manželky čest. To nešel dolů, jako že ačkoli.

Sue byla po mém boku s žádostí o vysvětlení, zatímco opilý chlap přátelé se ho snažili dostat na nohy.

“Sue, říkal ošklivé věci o tobě. Jsem prostě nemohl nechat ho pomlouvat tě takhle.”

“Nemyslíš si, že můžu postarat o sebe? Nechal jsi moč mravenec nutit vás do působit scénu a ničí, co se předpokládat, že je moje noc, jak jsi mohl?” mě tiše nadával. “Chci, abys šel znovu a omluvit se mu právě teď, slyšíš mě?” Měla pravdu, je to její večer. Sání to, šel jsem k místu, kde stál.

“Promiň, že jsem tě praštil, ale jestli jsem někdy slyšela říkat ani slovo o mé ženě znovu, nebudete dostat z takové štěstí.” Byl jsem hned napoprvé, někteří lidé by neměli pít, protože dostal tento úsměv na tváři a řekl moc nahlas hlasem, který Sue pravděpodobně dal střední kouření. Všichni kolem slyšeli, že tento čas.

Krátce jsem se podíval přes rameno na Sue a očistit své hodiny. Byl to dostat se na vlastní pěst v dohledné době. Odtud jsem šel z hodovní síně dveře, dostal do auta a jel domů. Celou cestu domů Věděl jsem, že to bude peklo, a myslel jsem Sue jezdit domů s někým jiným by ji vychladnout; Byla jsem tak strašně špatně.

Jsem rád, že jsem nebyl opilý a zranitelná, když se dostala domů, nebo nejspíš by mě zabil. Musela na mě křičel přes hodinu a půl vysvětluje podrobněji, co jí můj malý výbuch stál na důvěryhodnosti.

“Ty už se slyšeli, co řekl, sakra všichni museli mít kurva slyšel. A vy jste chtěl, abych se nechat, že spáchat snímek? Je mi líto, že může být moč mravenec, ale nikdo nemluví o mé manželce v tom, že způsobem. “

“A co když všichni slyšeli, co hloupé opilý byl chrlit off. Už jeho slova mě bolí v očích mých šéfů? Ne trochu. Ale vaše dva výbuchy jistý, sakra. Nyní každý se bude mluvit o nové manžel, partner, který udělal hlupáka ze sebe na propagační večeři své manželky. mohu jen slyšet hned. Rádi bychom vás a vašeho manžela se zeptat na další večeři, ale máme strach, že by mohl ztratit nervy znovu. To je to, co Budu se muset potýkat s od nynějška. “

“Fajn, nebudu chodit do už do prdele s vysokým obočí večeře, kdybych do rozpaků, že hodně. On je prostě kurva naštěstí, že jsem se ho v nemocnici.”

“Vaše štěstí, že se netrefíte napadení obvinění proti vám. Pokud by to bylo pro jednoho z vedoucích partnerů s ním mluvil, tak bys pravděpodobně již ve vězení,” křikla na mě. Šel jsem pryč, ona pokračovala ragging na mě celou cestu až do naší ložnice.

“Myslím, že sex je venku na dnešní večer,” poznamenal jsem lehce v legraci způsobem. To nešel přes dobře. Spal jsem na gauči v noci. Nechtěl jsem jít přes ní vyzvednout své děti, protože jsem věděl, že je stále naštvaný a bude pravděpodobně muset snášet hněv svého otce, když zjistil, co jsem udělal. Nemohl jsem vyhrát bez ohledu na to, co jsem dělal na tohle. Tím začala naše volný pád.

Od té noci na mezeru začal dostávat větší. Měla pravdu, ona byla pozvána na večeři, ale nebyl jsem, a to je to, co mi vlastně řekl. Sue začala pracovat déle a delší pracovní doba, a když jsem si stěžoval, řekla, že kdyby to nebylo pro její výplatu, co budeme žít? Mine? “To byl vždycky říkal, že v blahosklonným tónem. Myslím, že měla pravdu.

Od toho dne jsem se vrhla zpět do mé práce. Kdyby pracoval pozdě, jsem vzal děti s sebou do obchodu. Začal jsem vyučovat Danny to, co jsem udělal pro bydlení a ukázal mu některé z mých prací.

“Wow táta, namaloval jsi to?” řekl při pohledu na nádrži Harley jsem právě dokončil. “Je to krásné.” Že se cítím dobře.

Když se začal dostávat na mě asi brát děti do mé špinavé obchodu, řekl jsem jí, že když ona přijde domů v rozumnou hodinu, jednou za čas bych nemusel. To zavřel ji na chvíli, ale ona se jen našel něco jiného, ​​nadávat. Jeli jsme z kopce rychle.

Když šla v sobotu a nedostal domů až po osmé hodině jsme měli obrovskou protahovat boje. Kdyby to nebylo pro děti, které přicházejí do naší ložnice pláč ji pravděpodobně by šly na mnohem déle.

“Vidíš, co jsi? Teď jsi rozrušený děti,” křičela na mě vyčítavě. Chtěl jsem ji praštit.

Za to, že jsem strávil většinu svých víkendů od domu. Já bych hit autem nebo na kole show a dělá vše pro to, aby v novém podnikání. Když jsem začal dělat experimentální počítačové inženýrství grafiku jsem zvedl o deset procent více podniků. Sue mi dal zabrat, když jsem si koupil Apple iMac a aktualizovat svůj software. To se dostal do bodu, že jsem se nestaral, co udělala nebo ne přemýšlet o tom, už ne. A ani zeptat mého mizerného milostného života.

Vzal jsem Dannyho na dvoudenní regionální kole ukazují, že bych udělal přes padesát nových výkresů pro. Měl jsem sedm vlastní malované tanky a tři zadní blatníky na displeji. Udělal jsem pár kreseb jsem byl docela pyšný a myslel, dlouho a tvrdě, jak jsem chtěl, aby jim předložit určité skupiny jsem věděl, že tam bude. S mým složky v jedné ruce a můj syn v druhé, šel jsem do badest hledá svině mi nepodařilo zjistit. Byl kapitola prezident válečný štváč motorkářského gangu. Dannyho oči velké jako talíře, a to druh zůstal za mnou.

“Promiňte,” řekl jsem dělat, že jsem ho klepnutím na rameno. “Jmenuji se Steve a myslím, že mám něco, co by mohlo být zájem” Hned dvě velké Bruisers dostal v-mezi námi dvěma říká mi v žádných nejistých termínech bych měl opustit teď. Nebyl jsem vzdát tak snadno.

“Protože většina z barev pracovních míst na vaše kola vypadají jako hovno jsem si myslela, že byste chtěli vidět, co dobrý lak by mohl vypadat.” Když jeden z dalších členů do mě strčil zpátky a řekl mazej pryč dřív, než jsem se zranil, skoro jsem to vzdal.

“Myslel jsem, že muž vašeho postavení mohlo líbit něco na svém kole může být opravdu hrdí.” Dal jsem mu ještě jeden pohled a pak se otočil zády na skupinu deseti cyklisty, kteří si všichni mysleli, že mě chce zabít a pohřbít mé tělo na ulici před nimi.

Pak jsem to slyšel, “dovolte mi, co máš.” Otočil jsem se, prošel skupiny a podal mu svou složku. On prolistoval první tři a usmál se. Zkurvysyn se usmál. “Děláte to?”

Přikývl jsem a řekl mu, že jsem udělal všechno svou vlastní konstrukční práce. Věděl jsem, který z nich se zachytila ​​jeho pohled. Byl to obraz pořádné motorkář na zadní straně svého zvyku Harley, který byl tažen šesti horkými nahých žen. Byl jsem rád, Danny nikdy ho neviděl. Bylo to něco jako sáně Santa na steroidy nebo léky. Každý, kdo se začal při pohledu na mé návrhy a snickering mezi sebou. Dal jsem mu pár karet, a řekl jsem mu hodně, kdyby byl zájem. Poděkoval jsem mu za jeho čas, a než jsem stačil odejít natáhl ruku a poděkoval mi. Jmenoval se Sid, ani pořádné, Killer nebo Mad Dog, jak jsem si myslel.

S vyděšeným Danny v závěsu, jsem se vrátil do stanu věděl, že většina lidí myslela jsem byl kurva blázen a štěstí, aby ještě být naživu.

“To se koule. Ježíše Krista, který vzal ty zasraný koule na to, co jsi tam udělal. Víš, tvůj šílený ne? Co jste si myslel?” Můj přítel Tim nadával do mě. “Všichni, včetně mě, čekal na výbuch.”

“Chceš říct, že by to skočil, aby mě zachránil?” Odpověděl jsem se na něj nevinně.

“Já bych si zachránil svého syna, a řekla Sue prostě ztratil a spáchal sebevraždu.”

“Asi by to bylo smutné, protože se bude muset najít někoho jiného, ​​sledovat děti.” Asi bych neřekl, že přímo před Danny, ale on byl stále zotavuje z toho, co jsem udělal. Ten den jsem zvedl tři tankové práci a jeden možná celková kolo lak.

“Tati, to víš ty lidi dneska?” Zeptal se Danny seděl vedle mě na cestě domů.

“Jsou to jen pár kamarád, že jsem neviděl na nějakou dobu. Proč se ptáš?”

“No, jeden člověk řekl, že jsme šli, aby se zastřelil mluvit k těm špatným mužům.”

“No, to jsme se zastřelil? Líbilo se nám ublížit nějakým způsobem? Vidíš, nemůžeš věřit všemu, co slyšíte lidi říkat.”

“Tati, viděl jsi všechny tetování na ruce, a dokonce i tam ženy měly spoustu z nich po všem,” řekl při pohledu na mé ruce. “Jak to, že nemáte žádné? Někteří z nich byli opravdu v pohodě.” Byl jsem rád, že Danny se zotavil dobře. Večeře, na druhou stranu, nešel tak dobře.

“Mami, měla jsi nás viděl,” řekl předtím, než jsem ho mohla zastavit. “Táta prostě šel do těch chlapů a začal mluvit s nimi, oni byli něco jako váleční štváči. Bylo to v pohodě, měli tetování a všechno.” Sue se na mě podívala, její oči se zúžily.

“Steve, co to sakra myslel?”

“Nic se nestalo. Podívejte, my jsme pořád tady. Byli jsme nestříleli a nemají bodných ran. Jen jsem jim dal pár návrhů jsem si myslel, že by mohl být zájem, to je všechno.”

“Kdo jste blíží zítra? The Hell Angels? Přemýšlejte o tom, co děláte pro změnu, zejména když máte našeho syna s sebou.”

“Snažím se vybudovat svou firmu, pokud vám to nevadí,” řekl jsem víc než trochu sarkasticky.

“Steve. Vaším úkolem je sledovat děti, když jsem v práci. Myslel jsem, že jsme se dohodli, že jsem byl chléb vítěz rodiny.”

“To bylo předtím, než jste se pokusili snížit své matky off a aby mě do eunucha. Moje firma je stejně důležité jako vaše, partnerství nebo bez partnerství. Takže od teď, pokud se chystáte přijít pozdě, zjistíte, hlídání dětí, pokud se vám nelíbí, mě pozoroval děti. ” Jsem odešel od stolu. Začal jsem dostat své koule zpět.

Sue odmítl dovolte mi, abych Danny se mnou v neděli. Něco o mně uvedení život mého syna v nebezpečí. Obchod byl pomalý neděle a byl jsem o to nazvat den, kdy jsem slyšel řev z mnoha kol přichází na ulici. Když se zastavili na mého stanu jsem si nebyl jistý, co se bude dít.

“Rozhodl jsem se, aby se vás na vaši nabídku,” řekl mi Sid dostat z kola. “Chci ten s šesti ženami tahání na kole. Ale já chci, aby to spustit na předním blatníku s velkým poprsím blondýnka na kolena a mít to rozšířit po celé délce nádrže. Konečně, na zadní blatník Chci brunetka na snímku ze zadní strany. Jen se ujistěte, že má pěkný kulatý velký zadek. ” Dělal jsem zpátky otočí uvnitř mého mozku.

Bylo to nebude levné, ale od té doby jsem vše připraveno udělal kresbu vše budu muset dělat starosti se o materiálech a práci. Nakonec jsme přišli k požadavkům na cenu, ale Sid řekl, že se nebude platit desetník, dokud se to stalo. Souhlasil jsem.

“Jak dlouho to bude trvat?”

“Mělo by to trvat asi dva týdny, plus mínus den nebo dva. Ale já nechci, abys to vidět, než to udělat, pokud vám to nevadí.” Řekl mi, že by zítra ráno klesnout na kole off v obchodě. Byl jsem dovnitř

Neřekl jsem ani slovo žalovat o tom. Dala mi ji svatější než jsi ty postoje a byl jsem tady s ním. A ne, jsem nedostal žádnou skvělý sex, jestli je to to, co jste byli zvědaví. Dělali jsme to jednou za čas, ale teď jsem se Sue zahájit jej. Jen jsem ji jednou odmítl; řekl, že mám bolesti hlavy. Ona zabouchl dveře do koupelny tak silně, že srazil na zrcadlo mimo stěnu ložnice.

Strávil jsem většinu svých dní a nocí v mém obchodě během příštích dvou týdnů. Pokud by se Sue mi zavolat na večeři někdy, jen bych jí jíst beze mě. Měla bych se zlobit říká něco o tom, jíst společně jako rodina, a pak jsem jí bych připomenout, o posledních pár let a jak často byla doma na večeři. Teď, když byl dítě sitter, viděla to, co jsem prošel všechny ty noci sám.

Leave a Reply

