trojice Na Pláži

Jmenuji se Anders, ale volal po Ante a je rozvedený muž, 62 let.

Po celý svůj život jsem si myslel, že o killsex, ale pak jsem byla vdaná, takže nebyl čas a místo pro objevování této oblasti.

Teď jsem říkal, že se rozvedli a děti jsou skvělé, a pak také přišel můj čas přemýšlet více o tom s killsex.

Moje firma se stará o sebe skoro samo, takže mám spoustu času teď.

Bylo to ráno, v červenci jsem vzal auto a vyjel do moře, aby se ráno zaplavat a doplňte vaše opálení málo.

Jakmile se na pláži jsem zaparkoval své auto a šel přes písečné duny najít ideální místo pro opalování na.

Když jsem našel místo, které bylo v nějaké vysoké trávě, takže jsem odložil věci a vzal mi mé šaty a bylo to úžasné.

Jsem docela dobře stavěný muž s údu 21 cm a to je říkal, že to je drsný.

Když jsem se cestovat svou cestu nahoru a půjde dolů k vodě, vidím, že to má dva chlapy v 15-16 roky starý a hrají míček na pláži.

I soudit na cestě do vody, a pozdravit je.

Vidím, jak se díval dolů na můj penis visící mezi nohama, ale jeden člověk nic neříká, ale pokračuje dolů k vodě.

Je to tak akorát teplo a plavu rundu se k bóji a zpět.

Když jsem se dostat do mělčí vody, vidím, že kluci sedí ve vodě a mluvit.

Jdu si vedle nich a oni pozdravili igen.Båda nyní při pohledu na můj penis a jedna se ptá, jestli je to dobré být nahá na pláži.

Odpovídám, že by se to zkusit a pak jdu do mé deky.

Cítím, jak můj penis začne reagovat na jejich otázky, a když jsem se, aby mě dolů, takže vidím, jak se kluci sundat plavky a jít do vody.

Jsem ležel mě a vyhřívají na chvíli a myslím, že jen málo o tom, co by se stalo, kdybych šel s nimi.

Jak jsem ležet a přemýšlet, a všiml jsem si, že můj penis zvětšit a najednou slyším lidi přicházející do mě.

Říkají, že to bylo příjemné plavat nahý a pak prezentuje sama sebe jako Mikael a Per.

Micke je malý a má krásný, ale malý končetiny. Per je trochu baculatá a tam visí končetiny, která je o něco větší.

Oba mají trochu půl kost a zeptám se jich, jestli si myslí, že můj penis je v pořádku.

Oba přikývnutí a řeknu jim, aby se dolů.

Musela jsem se znovu a slunce, jak mluvíme, a předmět je stále více a více do sexu.

Per říká, že nikdy neviděl tak hrubý končetinu a zajímalo, jestli se bude snažit, aby můj …

Jen jsem přikývl a cítil mokrou ruku má přilnavost na můj penis, který okamžitě začne růst do sebe více.

Mike nemůže držet svou ruku, aniž by svou ruku na mé koule a masážní kuličky.

Jsem natáhnout ruce a najde dva pevné milenci končetiny, jak jsem se pomalu začínají onanovat.

Já vím, jak mi za škubání stále více a více, a já mu to ochutnat. Jak stojí na všech čtyřech a pomalu začít ochutnat ollonet.Lite najednou zmizí do úst a já jsem opatrně vytáhněte Mike končetinu tak, že se pohybuje se proti mé ansikte.Jag saje ho pomalu a to je dost na to, aby se prázdný všechno, co má v šourku dolů krku.

Tím, pozoruji, co se děje, a zeptat se, jestli můžu sát ho with.I ať vložte svůj penis do pusy a já si nemyslím sát dlouho ještě předtím, než se vlévá do mě.

Můj vlastní končetiny stojí jako rožni a řeknu klukům, že mi bude sát teď.

Mike váhá trochu, ale brzy jsou oba tam a vysát vše, co se dá.

Po chvíli cítím, jak se můj kit je na cestě, a zeptám se jich, který z nich bude brát.

Mike táhne se daleko, ale za zcela nahoře v sání a dostane plnou zátěž v ústech a spolkne všechno.

Za to, že jsme se dali po všechny tři a užívat si slunce.

Tím, že žádá, pokud budu ještě dlouho a já jsem reagovat, že to bude ještě několik hodin.

Oba kluci Skinner a plíží blíž ke mně.

Začínám pomalu hladit oba, a když moje ruce dosáhnou jejich údy, mám pocit, že jsou opět tuhý.

Ptám se, zda někdo z nich měl anální sex před a jak kroutí hlavami.

I válet na břiše, a říká, že jsou vítáni, aby se pokusili o mně. Mám robertek doma jako obvykle hrát s tak vím, že tam nebudou žádné problémy s příjmem končetiny.

Micke plazí a pak zpomalit jeho člena.

Jakmile jste uvnitř, stane se tak nadšená, že se šuká v zuřivém tempu a v krátké chvíli se vysoko ve mně.

Teď je to Pers otočit a řeknu mu, aby si lehnout na záda.

Nastavte jsem obkročmo ním a Mick mi pomáhá řídit svůj naběhlý úd v mém análu.

Pomalu jsem se jezdit ho, zatímco Mike trhavé můj penis v dlouhých tahů.

Vím, jak Pers končetin pulsy a po chvíli jsem si uvědomil, že to je skoro čas.

Říkám Mike se mi sát a co dělá.

Teď jsem dokonce u orgasmu, a když za uvolní jeho cum ve mně, jsem se držet na mysli Mike a drží ho pevně přitiskl mě. Budu v násilné orgasmu a Micke Nelze vzít jeho hlavu, ale je nucen polykat jeho sperma.

Teď jsme se po celém těle a já vím, jak slunce vzala na mém těle.

Žádám lidi, pokud mohou dostat se zpátky ke mně domů pro nějaké grilování v noci, a to může, protože běží na mopedu.

Když jsme se rozhodli na čas a mám adresu, říká Mike, že mě chce znovu sát dnes večer, pokud jde sám za sebe a říkám mu, že dostane cucal mnohokrát letos v létě, ale to je jiný příběh.


Leave a Reply

